15 Reacties

20 dagen geleden

Voel me helemaal hetzelfde. De onzekerheid is verschrikkelijk. Kloppend hartje op 6 weken, nu 10 weken en 5 dagen en je weet gewoon niets e

20 dagen geleden

Tja ook moeilijk. Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken. Ik moet nog 3weken tot 12w echo. Buik kan ook nog niet echt groeien. Vruchtje is nog klein. Vertrouw op je lichaam. Je hebt het al tot hier gehaald

20 dagen geleden

Heyy ben vandaag 10 weken twee dagen terug echo gehad en alles was inorde.. sinds een week ook bijna niets van symptomen.. dit moet ook niet ons lichaam wordt het hormoon ook blijkbaar gewoon.. het komt hopelijk goed 🍀💕

20 dagen geleden

In het begin van de zwangerschap voel je je enkel opgeblazen door de verandering van hormonen in je lichaam. Hetzelfde met die symptomen die worden uitgelokt door HCG. Op een bepaald moment bereik je een plateau waardoor je lichaam er gewend aan raakt, en het dus logisch is dat je symptomen ‘verdwijnen’ (vaak rond begin tweede trimester). Qua buikgroei is het ook heel logisch dat je nog niets ziet, ik ben nu zelf 12w ver, mijn echo gehad en de foetus is maar 5,5cm. De baby neemt ook momenteel gewoon echt nog niet veel plek in, dat groeien moet allemaal nog gebeuren! 🙂

20 dagen geleden

Goh heb het echt onderschat dat die eerste weken zo onzeker zijn he! Maar moet vertrouwen hebben in de baby en in mijn lichaam. Is gewoon zo raar dat je plots niets meer voelt..

20 dagen geleden

Herkenbaar, reeds zwangerschappen achter de rug en altijd misselijk geweest. Deze zwangerschap voel ik niets, behalve dat ik 10 kilo ben bijgekomen in 12 weken🙈

20 dagen geleden

Oh ik snap je helemaal! Hier eerste echo gehad op 6w+5 ongeveer, vandaag ongeveer 8 weken.. volgende week terug echo.. maar toch, ik voel me niet zwanger.. ik ben wel moe maar niet misselijk.. ik probeer gwn verder te genieten, maar nu het aankondigen bij ouders dichterbij komt heb ik echt terug onzekerheid/bang..

19 dagen geleden

Reactie op chrdrckx

Oh ik snap je helemaal! Hier eerste echo gehad op 6w+5 ongeveer, vandaag o ...
Het is zoo lastig he. Ik heb gewoon super veel schrik dat bij de volgende echo er iets mis gaat zijn.. maarja. We kunnen maar afwachten en alles zijn beloop laten gaan he. De kans is heel klein, eens het hartje klopt, dat het nog mis kan lopen zeker? Een eerder miskraam maakt me zo onzeker over alles..

19 dagen geleden

Reactie op LuchtigeHemel412599

Het is zoo lastig he. Ik heb gewoon super veel schrik dat bij de volgende e ...
Ze zeggen toch. Als het hartje klopt heb je een goede start. Ik trek me daar aan op! Onderweg naar de 10w 🥰

19 dagen geleden

Reactie op chrdrckx

Oh ik snap je helemaal! Hier eerste echo gehad op 6w+5 ongeveer, vandaag o ...
Ik begrijp je. Hier echo op 7w gehad. Ga pas terug op 12w1d. Ook voor nipt. Mijn ouders komen pas terug van Spanje met de kerst. Dan ben ik net 15w voorbij. Dus dan weet ik alst goed zit

19 dagen geleden

Reactie op LuchtigeHemel412599

Het is zoo lastig he. Ik heb gewoon super veel schrik dat bij de volgende e ...
Ja hier ook.. eerder vroegverlies.. ook op echo ontdekt toen dat er enkel een leeg vruchtzakje was. Nu al wel gezien en gehoord dat er een mini is, maar toch zo bang dat ze zeggen dat het hartje gestopt is ofzo.. 🍀🍀

19 dagen geleden

Reactie op BabyDriessen

Ik begrijp je. Hier echo op 7w gehad. Ga pas terug op 12w1d. Ook voor nipt. ...
Ja indd snap ik. Ik zou ook wille wachten maar praktisch is het niet meer te doen ivm niet werken/dichtbij huis werken.. het begint wat 'op te vallen'.. Maar enkel men ouders en men vriend zen ouders nu, en dan kijken we eerst de echo van 21.11 nog af. De angst is gwn ik wil ze nie blij maken om ze volgende week al van de wolk te duwen. Maarja.. dan weten ze er wel van en heb ik steun.. 🍀

14 dagen geleden

Verschrikkelijk die onzekerheid! Mijn symptomen zijn ook al een week bijna weg en ik ben nu 10 + 2 w. 15/11 een echo gehad op 9+5, die was oke maar de volgende is pas op 13 weken 🥹

14 dagen geleden

Juist hetzelfde gevoel gehad! Maandag naar de gynaecoloog moeten gaan en alles tiptop in orde! Kan dus helemaal normaal zijn dat de symptomen vroeger afnemen 😉

13 uur geleden

Amai hier 10w+6 en ik voel me nog altijd niet op en top zwanger. Volgende week geluk 12w echo! 🍀 Buiten droge lippen/huid & een maag die gek doet (honger, geen honger, boeren, zuur,...) eigenlijk niks bijzonder.. Ben er ergens wel blij om maar toch.. 🤷🏼‍♀️