Whoohoo gisterenavond mijn resultaten gekregen 🌝 Alles in orde met onze kleine beeb! Ben zó intens gelukkig
Ben benieuwd welke geslachten jullie allemaal zullen krijgen hihi. Wij zijn in verwachting van een jongetje! 💙
Proficiat! 😊
Wij vandaag 🍀
Heb je lang moeten wachten op de resultaten?
6 werkdagen! Echt niet lang dus. Ik kreeg wel geen mail(s) of zo, was per toeval dat ik het zag 😅 Ipv dat er overal 'volgt' stond, was het plots allemaal ingevuld haha
Proficiat!! Super nieuws ook 😍 ik eergisteren echo en test laten doen, gynaecoloog kon duidelijk zien dat het een meisje is☺️ maar toch maar even afwachten op de nipt uitslag!🤭
Ik zou oorspronkelijk mijn NIPT op 13 december hebben, maar gisteren had ik een voicemail met het bericht dat de afspraak niet kon doorgaan. Vandaag gebeld om te kijken voor een nieuwe afspraak. Doordat mijn eigen agenda redelijk vol zit in die periode, kan het pas 19 december. Ik hoop dat mijn resultaten niet te veel vertraging oplopen met de naderende feestdagen.
Hier ook vandaag 12weken echo+ Nipttest gehad🥰 onze baby was zoooo beweeglijk gynaecoloog had het enorm moeilijk ik heb tussendoor wat moeten bewegen om wat op beeld te kunnen krijgen 🫣 maar gelukkig alles inorde en beentjes waren ook gekruisd 😋😊