16 Reacties
13 uur geleden
Ik had maandag ook de bloedafname voor de NIPT en heb wel een ontvangstbevestiging ontvangen.
13 uur geleden
Ik had maandag een bloedafname voor de NIPT en ik heb geen bevestigingsmail gekregen
13 uur geleden
Ik heb gisterenvoormiddag mijn bloed laten nemen. Resultaten zouden ook via Leuven gaan. Nog geen bevestiging gekregen, wist ook niet dat je dit zou krijgen.
Gynaecoloog zei eind volgende week resultaten.
13 uur geleden
Reactie op Nis24
Ik heb vorige week woensdag de nipt gedaan, staal zou naar Leuven gaan maar ...
Oh oke. Bij mijn eerste heb ik dit wel gehad en 2 weken terug ook maar nu niet dus maakte me al zorgen🙊
12 uur geleden
Heyy is dag 7 bij mij ook geen mail ontvangen 🥲 en is mijn eerste zwangerschap
12 uur geleden
Reactie op Nis24
Ik denk dat er onwijs veel vrouwen tegelijk zwanger zijn nu en ze hun hande ...
Ja dat kan zijn haha. Ik had al het idee dat mijn staal ergens verloren zou gegaan zijn🙊 komt dan wel in orde als er meerdere ook geen bevestiging gekregen hebben
11 uur geleden
Ik heb zopas wel een mail gekregen van uz Leuven dat er algemene informatie over de nipttest in mijn mynexuzhealth account staat.
11 uur geleden
Reactie op Sharonnn12
Ik heb zopas wel een mail gekregen van uz Leuven dat er algemene informatie ...
Ja dat krijg je idd meestal. 2 weken terug kreeg ik dit ook maar heb mijn nipt opnieuw moeten doen en nu heb ik het niet gekregen. Maar blijkbaar zijn er nog die geen bevestiging krijgen..
11 uur geleden
Reactie op Nis24
Mag ik vragen hoe het komt dat je de nipt opnieuw moest doen? En hoe kreeg ...
trisomie 18 kon niet betrouwbaar bepaald worden🤷♀️ vaak komt dit door te weinig DNA van de baby in het bloed. Ik heb toen de resultaten in de app gekregen en bij trisomie 18 stond dat het uit die nipt test niet betrouwbaar bepaald kon worden (wat niet automatisch betekent dat er een verhoogd risico is)
De rest is wel getest kunnen worden.
Maar nu weer dat wachten😅 Ik ben ldertussen bijna 15 weken.
7 uur geleden
Ik heb ook geen bevestiging gekregen. Ook op maandagnamiddag NIPT test gehad en zou dinsdag in UZ Leuven zijn. Denk niet dat je je hierover zorgen hoeft te maken
7 uur geleden
Reactie op EdenVdE
Bij mij zeiden ze dat het tot 10 werkdagen kon duren en dat ik geen bevesti ...
Ja gek is dat ik 2 weken geleden wel de bevestiging gekregen heb de dag na afname en nu niet. Maar het zal misschien druk zijn 😊
7 uur geleden
Reactie op Elien Senesael
Ik heb ook geen bevestiging gekregen. Ook op maandagnamiddag NIPT test geha ...
Oh oke. Meerdere die geen bevestiging gekregen hebben van ontvangst. Het zal druk zijn😊
Geduld is een mooie zaak🙊