37 Reacties

10 maanden geleden

Wij doen via Pakske.be. Belgische app, ontwikkeld door ouders die ook niet in één bepaalde winkel hun goesting vonden. Volledige online lijst waar je alles wat je maar wilt op kan zetten. Is gelinkt aan verschillende websites. Enige nadeel is eventueel leveringskosten en dat de mensen het moeten komen brengen of rechtstreeks op jouw adres laten leveren.

10 maanden geleden

Volg, wil ook graag lijst bij babydeals leggen maar ik ben ook nieuwsgierig naar de ervaringen

10 maanden geleden

Wij twijfelen ook tussen die winkel in Gent of Paradisio in Waregem! Ik volg even, maar ik neig momenteel wat meer naar Paradisio. Ik ben ook van Kortrijk afkomstig maar woon in Deinze.

10 maanden geleden

Reactie op Baby Laenen

Wij doen via Pakske.be. Belgische app, ontwikkeld door ouders die ook niet ...
Hmm misschien toch eens overwegen... Nu, volgende week gaan we naar een fabrieksverkoop waar ik hoop de meeste en duurste stukken te kopen. Er zou dan sowieso niet veel meer over blijven voor op de lijst 😂 maar dan kunnen familie en vrienden natuurlijk niet bijleggen tenzij we gewoon geld vragen. Nog veel uit te klaren dus!

10 maanden geleden

Reactie op Decrolise

Wij twijfelen ook tussen die winkel in Gent of Paradisio in Waregem! Ik vol ...
Paradiso is wel echt heel duur vind ik... Maar vrienden van ons hebben daar hun lijst en waren wel tevreden. Keuzestress aargh 🙈

10 maanden geleden

Reactie op MiaVR

Paradiso is wel echt heel duur vind ik... Maar vrienden van ons hebben daar ...
Goh vond die prijzen wel gelijkaardig met babydeals hoor. Babydump daarentegen (de NL tegenhanger) is wel stukken goedkoper... Maar ja qua afstand niet ideaal natuurlijk 😅 De helft van babydeals waren voornamelijk autostoelen, buggy's, en kamers.. wat wij al hebben dus er valt al enorm veel weg om erop te plaatsen. Wij gaan nu morgen eens gaan piepen naar baby's corner in Nazareth!

10 maanden geleden

Reactie op Decrolise

Goh vond die prijzen wel gelijkaardig met babydeals hoor. Babydump daarente ...
Wij hebben nog niets behalve 5 (lelijke gekregen voor de fun) rompers 😂🙈. Ik zet veel hoop op de fabrieksverkoop ook van volgende week. Dit weekend gaan we eens gaan kijken naar de Babydeals fysieke winkel. Succes daar ook!

10 maanden geleden

Reactie op Decrolise

Goh vond die prijzen wel gelijkaardig met babydeals hoor. Babydump daarente ...
Is babydump en babydeal niet hetzelfde of ben ik verkeerd? Babycorner helemaal geen aanrader. Mijn zus heeft daar haar lijst gelegd voor haar kindje dat geboren was in november 2024 en niks anders dan problemen. Heel onvriendelijk, maar niks was ook binnen. Het duurt allemaal 3-6maanden tegen dat het binnenkomt terwiil ze het op dat moment nodig had. Mensen kopen dingen op haar lijst, gaan op babybezoek en ze kan niet eens tonen wat ze gekocht hebben want ze moet er maanden op wachten. Dus echt een grote afrader.

10 maanden geleden

Reactie op Elien S.

Is babydump en babydeal niet hetzelfde of ben ik verkeerd? Babycorner hele ...
Jawel dezelfde keten maar is in NL veel goedkoper dan in België.

10 maanden geleden

Reactie op MiaVR

Hmm misschien toch eens overwegen... Nu, volgende week gaan we naar een fab ...
Welke fabrieksverkoop ga je? Heb er al een paar gedaan en telkens teleurgesteld 🫠🫠

10 maanden geleden

Reactie op Decrolise

Welke fabrieksverkoop ga je? Heb er al een paar gedaan en telkens teleurges ...
Oei goed dat het zegt ben al weken super enthousiast 😅 in Meulebeke van Deva volgend weekend

10 maanden geleden

Reactie op MiaVR

Oei goed dat het zegt ben al weken super enthousiast 😅 in Meulebeke van De ...
Totaal off topic maar vanaf vandaag tem maandag is er ook fabrieksverkoop bij Mamaloes in Goirle, Nederland. Wij wonen in Roeselare maar gaan wrs wel een dagtripje naar Nederland maken zondag. We hebben bij Mamaloes al online spullen gekocht & zijn wel tevreden. Benieuwd wat op die fabrieksverkoop staat. Assortiment online is niet hetzelfde als de fabrieksverkoop maar ook wel veel korting online.

10 maanden geleden

Reactie op JamsFamily

Totaal off topic maar vanaf vandaag tem maandag is er ook fabrieksverkoop b ...
Jaaa daarvan zag ik vannacht toevallig de babynestjes van Domoo aan een goede korting!!

10 maanden geleden

Reactie op Baby Laenen

Je kan bij Pakske ook aanduiden dat mensen bijleggen (Optie: ‘Men kan hiervoor bijleggen’, zichtbaar door het icoontje van het spaarvarken). Ofwel heb je het artikel al aangekocht ofwel koop je dit zelf (later, eventueel gebundeld met andere items van het verkooppunt) aan. Eigenlijk geven mensen dan geld op een iets meer aangeklede manier 😊

10 maanden geleden

Reactie op MiaVR

Hmm misschien toch eens overwegen... Nu, volgende week gaan we naar een fab ...
Je kan bij Pakske ook aanduiden dat mensen bijleggen (Optie: ‘Men kan hiervoor bijleggen’, zichtbaar door het icoontje van het spaarvarken). Ofwel heb je het artikel al aangekocht ofwel koop je dit zelf (later, eventueel gebundeld met andere items van het verkooppunt) aan. Wat ook mogelijk is, is het uploaden van reeds aangekochte spullen. Je zet er foto’s op en het bedrag en mensen kunnen hiervoor bijleggen. Eigenlijk geven mensen dan geld op een iets meer aangeklede manier 😊

10 maanden geleden

Reactie op Kleinpareltje

Je kan bij Pakske ook aanduiden dat mensen bijleggen (Optie: ‘Men kan hierv ...
Wij doen het ook zo. Heb al heel veel online in promo kunnen kopen. Je krijgt ook een melding wanneer de prijs goedkoper geworden is door bijvoorbeeld acties van sommige sites. Wij laten onze mensen ook alleen maar bijleggen. Dit omdat we vooral al veel hebben aangekocht, maar ook omdat we zo zelf nog kunnen beslissen over de nog aan te kopen producten of het wel effectief nog nodig is.

10 maanden geleden

Reactie op Baby Laenen

Nog een klein nadeel. Telkens 1,5 euro transactiekosten voor Pakske. Wel logisch, maar kan een nadeel zijn.

10 maanden geleden

Reactie op Baby Laenen

Nog een klein nadeel. Telkens 1,5 euro transactiekosten voor Pakske. Wel lo ...
Yes vond ik wel! Heb daardoor ook gewoon geld op de rekening geschreven van een vriendin ipv bij te leggen via de website.

10 maanden geleden

Voor de West-Vlamingen onder ons, ik twijfel tussen Paradisio Desselgem of Europoint Waregem. Iemand ervaringen?

10 maanden geleden

Mijn lijst ligt bij dreambaby. Ik twijfelde ook aan Babydeals maar een collega van mijn ma heeft er slechte ervaringen mee gehad. Dit door een heel jong team qua verkopers en vaak lui om iets te halen of op te zoeken. Ze hadden iets besteld en was er zo gezegd maanden niet maar toen een oudere verkoopster dit te horen kreeg melde ze dat dit al enkele maanden stond te wachten in de stock. Ikzelf daar ook al enkele keren geweest met vragen en geen deftig antwoord gehad. Tijdens hun babydagen voor buggy’s waren niet alle vertegenwoordigers er niet hun schuld maar konden deze ook niet contacteren voor een richtuur te kunnen geven dat ze er wel zouden zijn. Vreemd als je afspraken maakt met vertegenwoordigers denk ik dan. Daarom Dreambaby waar ik wel een warm en goed gevoel had na een persoonlijke uitleg en rondleiding.