13 Reacties
10 maanden geleden
Wat ik van verschillende mensen hoor is dat (los van de wifi) het belangrijk is dat je ver genoeg afstand kan nemen ermee. Bv als je een tuin hebt dat je verbinding niet uitvalt omdat je achteraan in je tuin zit..
10 maanden geleden
Reactie op M.N.
Kan je mij zeggen hoe het komt? Want ik kreeg dit aangeraden, staat ook op ...
Wij hadden deze van Livion, dus ik kan niet echt spreken over de andere types maar wat ons stoorde:
- kwaliteit van het beeldscherm in het donker was echt niet goed
- batterijduur echt niet lang (max 3,5u zonder opladen)
- het bereik was echt niet goed. Soms in hetzelfde huis als je aan de andere kant gaat staan (en ik heb het niet over een heel groot huis) al geen bereik meer
- soms zette de babyfoon zichzelf uit het niets op mute. Is wel lastig natuurlijk als je niet heel de tijd naar het scherm aan het kijken bent want dan heb je niet door dat je baby huilt
Dan nog een reden die niet pers茅 slecht is aan deze babyfoon, maar eerder een tekortkoming voor onze situatie: wij willen 2 baby鈥檛jes tegelijk kunnen zien op split screen en dat kan deze niet.
Op alle punten hierboven is de Elro BC4000 echt een miljoen keer beter. Zou deze iedereen aanraden.

10 maanden geleden
https://www.bol.com/nl/p/eufy-baby-e21-babyfoon-baby-monitor-4k-camera-hybride-wi-fi-app-monitorbediening-ultrahelder-nachtzicht-pan-tilt-8-zoom-draagbare-camera-met-ingebouwde-batterij-anr-slimme-waarschuwingen/9300000198203372?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Wij nemen deze! Later ook gemakkelijk voor nog camera's aan te sluiten. En later ook goed als bewakingscamera. 馃槉
10 maanden geleden
Reactie op chrdrckx
Wij hebben die van Bcare.
Welke heb je precies? En tevreden van?
Ik heb de 5 inch en 7 inch op mijn shortlist staan... 馃槄
10 maanden geleden
Reactie op LiefdevolleBliksem112561
Welke heb je precies? En tevreden van?
Ik heb de 5 inch en 7 inch op mijn ...
Ik heb de 7 inch gekocht, heb hem enkel nog maar getest hier in huis zonder baby, die komt pas in juni.
Maar op aanraden van een vriendin gekocht. Die is er heel tevreden van, de kamer kan ook echt de hele kamer opbeelden hebben, goed beeld, & groot beeld voor twee kindjes op te krijgen later 馃槉

10 maanden geleden
Reactie op chrdrckx
Ik heb de 7 inch gekocht, heb hem enkel nog maar getest hier in huis zonder ...

Hier is de baby ook voor juni. Bedankt voor je bevindingen te delen. 馃槉