13 Reacties
茅茅n dag geleden
Mss eerst bij de HA langsgaan als je dat nog niet hebt gedaan en eventueel hulp zoeken bij een psycholoog hopelijk voel je je snel beter maar is ook vrij normaal onze hormonen spelen een grote rol hier!
茅茅n dag geleden
Reactie op Rani1994
Is het plots opgetreden? Of had je er voor de zwangerschap ook al last mee. ...
voor dat ik zwanger was ik gebruikte cipralex. omdat we kind willen had ik gestopt maar ik voel me enorm down.
茅茅n dag geleden
Reactie op Deb_
Hey,
Ik neem al 20 jaar anti-depressiva tegen mijn chronische hoofdpijn. Be ...
Ik heb al 7 jaar met depressief klachten. Ik heb kind van 5 jaar toen ik zwanger was had ik niks gebruikt, toen zij 2 jaar was ben ik begonnen met cipralex . 4 maanden terug gestopt omdat we 2e kind willen. Maar het is heel zwaar nu馃槙
茅茅n dag geleden
Reactie op Vermeesie
Sertraline is ok tijdens de zwangerschap. Maar zou inderdaad langsgaan bij ...
Mijn huisarts wel voorschrijven maar ik ben onzeker met beginnen馃槗
茅茅n dag geleden
Reactie op GaveKlip928372
Mss eerst bij de HA langsgaan als je dat nog niet hebt gedaan en eventueel ...
Ik had al deze klachten plus hormonnen ook er bij gekomen. Ik wil weten of zijn er nog mamas die anti depressant medicatie gebruiken
茅茅n dag geleden
Reactie op Deb_
Als de huisarts het voorschrijft is het teken dat je het nodig hebt. Het ge ...
Dankuwel, ik denk dat ik ga beginnen.
茅茅n dag geleden
Reactie op Miniklerin annesi
Mijn huisarts wel voorschrijven maar ik ben onzeker met beginnen馃槗
Ik begrijp jouw onzekerheid. Is ook iets spannend. Maar mijn vroedvrouw zei ook nog dat het beter is om die medicatie in mijn geval te blijven nemen en zelfs eventueel te verhogen dan te stoppen. Want mentale stress is slechter voor de baby dan deze medicatie die bewezen is ok te zijn tijdens de zwangerschap. Courage!
8 uur geleden
Reactie op Miniklerin annesi
Dankuwel, ik denk dat ik ga beginnen.
Eerst en vooral proficiat met je zwangerschap. Hopelijk verloopt alles goed en makkelijk. Over de antidepressiva kan ik moeilijk iets zeggen, want mentale gezondheid is ook super belangrijk tijdens de zwangerschap. Als ik u was, zou ik het eerst met de gynaecoloog bespreken. En dan pas beginnen. 馃馃徏
6 uur geleden
Ik ben moeten stoppen met heel veel medicaties vanwege mijn zwangerschap. Ik kreeg steeds paniekaanvallen en kon niet slapen. Ik was en ben mentaal nogaltijd een beetje down. Maar ik moet zeggen dat mijn lichaam het begint te wennen zonder medicatie. Nu ondertussen 10 weken zonder medicatie 馃榿 ik ga ook naar een psycholoog voor extra ondersteuning en dat helpt ook wel. Probeer zeker hulp te zoeken bij eens arts of psycholoog dat zal je goed doen 馃憤馃徏 psycholoog heeft mijn gynaecoloog aangeraden ze werken samen met de psychologen van het ziekenhuis.