11 Reacties

9 maanden geleden

Hi! Ik ben 26w en doe al 2 weken zwangerschapsyoga. Merk dat ik hier zelf heel rustig van wordt, even m’n gedachtes op stil kan zetten en hierdoor echt connecteer met m’n veranderende lichaam en m’n baby. Ik raad het echt aan..

9 maanden geleden

Hier ook! Doe een uurtje per week op zondag zwangerschapsyoga. Ik vind het wel fijn om in dat uurtje tijd te nemen voor jezelf. Sommige oefeningen kun je meenemen tijdens je arbeid, wat heel geruststellend is. Helpt mij ook meer zelfvertrouwen te krijgen in mijn lichaam en kunnen.

9 maanden geleden

Ik ben 24 weken en doe nu ook sinds 2 weken een soort yoga les met wat rustige krachtoefeningen tussen. Het zijn bij ons ook vaak oefeningen die ze aanraden om pijn te verlichten tijdens de arbeid, maar die even goed nu veel deugd doen om even te stretchen. Heel fijn en toegankelijk om 's avonds ook thuis even te doen, ik zou het zeker aanraden!

9 maanden geleden

Welke raden jullie aan? Hebben jullie misschien een link??

9 maanden geleden

Reactie op jvnhf

Welke raden jullie aan? Hebben jullie misschien een link??
Ik volg dat in Wenduine bij Studio Flex.

9 maanden geleden

Reactie op SparklesandSmiles

Ik volg dat in Wenduine bij Studio Flex.
Oh, woon in de haan vosseslag en had idd deze gezien dat er nog een plaatsje was om de deze week te starten maar die is helaas weg… volgende reeks kan ik de 1ste datum al niet door werk 😣

9 maanden geleden

Reactie op kimtjeeee

Oh, woon in de haan vosseslag en had idd deze gezien dat er nog een plaatsj ...
Ze is flexibel! Als je een lesje niet kan, mag je die inhalen in een andere reeks! Ik start opnieuw 25/02 maar in de tweede shift. Ze maakte een tijdslot bij van 11u15 tot 12u15 dacht ik.

9 maanden geleden

Ze is flexibel! Als je een lesje niet kan, mag je die inhalen in een andere ...
Ja die hadk gezien maar als ik wil inschrijven krijg ik die kalender en er staat bij deze maand geen datum beschikbaar ga naar volgende maand

9 maanden geleden

Reactie op kimtjeeee

Ja die hadk gezien maar als ik wil inschrijven krijg ik die kalender en er ...
Mss eens mailen? Kan zijn dat alle plaatsjes weg zijn ntrlk…

9 maanden geleden

Reactie op kimtjeeee

Ja die hadk gezien maar als ik wil inschrijven krijg ik die kalender en er ...
Ik kreeg melding dat er een plaatsje is vrijgekomen voor de reeks! Mss als je snel bent, kan je er nog bij!

9 maanden geleden

Ik kreeg melding dat er een plaatsje is vrijgekomen voor de reeks! Mss als ...
Heb een privéberichtje gestuurd of het plaatsje nog vrij was omdat ik online niet kon inschrijven, blijkt dat iemand dubbel ingeschreven is en dat ik daardoor niet zelf kan inschrijven en als ik wou mn gegevens moest doorsturen dus normaal gezien start ik zondag mee op ☺️