7 Reacties

8 maanden geleden

Wij zijn momenteel op babymoon in Tenerife (ik ben 28 weken 😉 - geniet ervan!!). Heb ook altijd factor 50 gedragen en vaak zonnehoed (toch als ik echt in de brandende zon lag of wandelde). Voor thuis zou ik je aanraden telkens een dagcrème met spf 50 te dragen. En wanneer je echt terrasje doet, regelmatig (her)insmeren

8 maanden geleden

Ik heb een dagcreme met spf 30 en ik heb al een zwangerschapsmasker, maar nog geen zon gezien 🙃 ik heb jammer genoeg geen tips om het te voorkomen. Geniet van jullie trip!

8 maanden geleden

Reactie op flavie24

Wij zijn momenteel op babymoon in Tenerife (ik ben 28 weken 😉 - geniet erv ...
Ohh enjoy !! Ja ik denk dat ik automatisch zonnecreme in mijn handtas ga steken.

8 maanden geleden

Reactie op katrijn.

Ik heb een dagcreme met spf 30 en ik heb al een zwangerschapsmasker, maar n ...
Dank je wel. Ik heb ook van voor mijn zwangerschap tijdens de zomer aan mijn voorhoofd pigmentvlekken maar nog niet de juiste dagcreme gevonden om dit te bestrijden/voorkomen. Als er iemand goede dagcrememerken met voldoende bescherming weet, please let me know:)

MOD

8 maanden geleden

Reactie op prien

Dank je wel. Ik heb ook van voor mijn zwangerschap tijdens de zomer aan mij ...
Ik kies er altijd voor om wanneer er zon is bovenop de dagcreme toch nog zonnecrème te doen, dit werkt nog steeds net iets beter 😊 daarnaast is de spf in een dagcreme net zoals standaard zonnecrèmes na x aantal uren uitgewerkt, ik neem altijd een kleine tube factor 50 mee en als ik weet dat ik in de zon ga komen smeer ik mij hier ff mee in 😊

8 maanden geleden

Oh fijn, geniet ervan! Ik ben sowieso iemand die snel verbrandt, dus ik heb altijd een flesje zonnecrème factor 50 voor het gezicht in mijn handtas zitten en smeer me dan ook geregeld in. 🌞 Ik heb er zelf van het merk Avène.

8 maanden geleden

Ik verbrand heel snel, ook wanneer de zon niet per se aanwezig is (uv door de wolken heen) en gebruik de producten van la roche posay van bij de apotheek. ‘S ochtends de cicaplast gel en daarover de spf50 zonnemelk (heb hiervan ook eentje in mijn handtas zitten om evt bij te smeren). ‘s Avonds gebruik ik de cicaplast balsem. Werkt goed voor mijn huidje!