19 Reacties
10 maanden geleden
Ik vind het ook enorm frustrerend dag alles online is. JBC is, wat je kan passen, te klein, voor H&M heb ik te lange benen want die broeken waren allemaal tekort. Ik heb een aantal dingen gekregen van een vriendin, maar nu ook een salopet gekocht bij ASOS.com, een tip van een nicht van me. Ook niet kunnen passen, vind ik vervelend, maar met binnen de 14 dagen gratis retour. We zien wel, volgende week komen ze toe.
Voor de rest heb ik nog kleren van toen ik vorig jaar wat dikker stond. Die heb ik bewaard voor dit moment. 😅
MOD
10 maanden geleden
Ik heb nog geen zwangerschapskleding gekocht en ga proberen dat zo min mogelijk te doen. 🤞
Voorlopig pas ik nog heel goed in mijn eigen kledij. Je kan ook in de gewone collecties kleren vinden die passen (gewoon loszittende stukken), en wanneer het wat warmer wordt ga ik vooral losse jurken proberen dragen.
Heb geen zin om een volledig nieuwe garderobe aan te schaffen die je maar een paar weken kan dragen 😅
MOD
10 maanden geleden
Reactie op prien
Maar jeansbroeken of broeken in het algemeen lukken toch niet direct? Ik he ...
Ik heb sowieso moeite met jeansbroeken vinden, ook al vóór de zwangerschap. Ik heb er dan ook maar 1 😂 Die draag ik nu dus inderdaad even niet meer. Voor de rest passen mijn broeken wel gewoon; het zijn broeken met een rekker in de taille (denk à la jogging maar dan deftig of pantalon). En ik heb nog wel ruim plaats, dus daar kan ik nog een paar weken in denk ik 🤞
Als je echt jeans wil dragen, zal je idd naar een zwangerschapsbroek moeten zoeken denk ik. Maar het hoeft dus niet per se 😊
10 maanden geleden
Ik ben bij negen maanden mooi geweest. Hadden ze wel wat dingen maar niet suuuperveel, maar meer dan in een jbc en van verschillende merken. Ik heb gehoord dat winkelcentrum wijnegem een van de weinige plekken is waar winkels nog fysieke zwangerschapscollecties hebben hangen, maaar weet niet of dit klopt want ben er zelf nog niet geweest. Iemand die daar al is geweest?
10 maanden geleden
Reactie op elisero
Ik ben bij negen maanden mooi geweest. Hadden ze wel wat dingen maar niet s ...
Ja, ik! Vroeger had je daar een Noppies winkel, maar die was helaas weg (geen verbouwing of verhuis, gewoon weg). Verder in JBC een 2-tal rekken en in h&m een klein hoekje met zwangerschapskledij. Ben heel wat winkels afgegaan waarvan ik online al veel had zien passeren, maar fysiek dus bijna niets aanwezig. 😔
MOD
9 maanden geleden
Reactie op J.97
Bij klein gelukje werd Noppies ook nog verkocht. 😊
Ja, ik bedoelde dat Noppies geen eigen winkels meer heeft. Je kan ze inderdaad waarschijnlijk nog vinden bij andere winkels, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Tot nu toe nog steeds geen zwangerschapskleding geshopt 😅