11 Reacties

één jaar geleden

Ik heb hetzelfde! Ook 1m78 en ben al eens broeken gaan passen bij jbc maar die waren echt veel te kort 🙈 vero moda heeft wel zwangerschapsbroeken met lengte 34. Enkel online te bestellen denk ik wel..

één jaar geleden

Ik ben nu bijna 11 weken en sommige broeken beginnen ook te knellen. Ik heb enkele broeken op Shein besteld.

één jaar geleden

Reactie op Tinee

Ik ben nu bijna 11 weken en sommige broeken beginnen ook te knellen. Ik heb ...
Oeeh doe eens een review van de producten! 😂 Ik ben benieuwd… ik vind veel zwangerschapskleren echt heel lelijk. 🫣

één jaar geleden

Reactie op Sikka

Oeeh doe eens een review van de producten! 😂 Ik ben benieuwd… ik vind veel ...
Op het eerste zicht lijken ze goed! Denk dat ik ze binnenkort ook ga beginnen te dragen. Ik heb ook net online wat bij Zeeman besteld. Hun collectie van vorige jaar staat nu aan 2, 3 en 5 euro online 😜

één jaar geleden

Reactie op Sikka

Ik heb trouwens bij Shein 2 jeansbroeken besteld, daar kan je niet snel wat mis bij doen. En zo een 'simpel' zwart topje dat ook een voedingsfunctie heeft :D

één jaar geleden

Reactie op Tinee

Ik heb trouwens bij Shein 2 jeansbroeken besteld, daar kan je niet snel wat ...
Ah ja das ook waar! Ik ben benieuwd naar de leggings van Shein. Ik vond leggings in mijn eerste zwangerschap heel fijn. Maar vraag me dus af of die van Shein zouden doorschijnen. 😕 Het lastige aan jeans broeken vind ik die anderskleurige (blauwe) rekband over je buik. Heeel praktisch he en zit echt lekker maar ik draag best veel high waisted jeans met dan een trui er wat in gestopt. Bij zo’n zwangerschapsbroeken is dat gewoon geen zicht. 😂

één jaar geleden

Reactie op Sikka

Ah ja das ook waar! Ik ben benieuwd naar de leggings van Shein. Ik vond leg ...
Da's waar bij jeansbroeken! Ik heb niet echt het figuur om leggings te dragen dus vandaar de keuze voor jeansbroeken :D

één jaar geleden

Reactie op Tinee

Da's waar bij jeansbroeken! Ik heb niet echt het figuur om leggings te drag ...
Gewoon lekker dragen waar jij je goed bij voelt! 🤍

één jaar geleden

Ik heb dezelfde grootte en heb wel wat gevonden bij la redoute :)

één jaar geleden

Reactie op Sikka

Broeken van Shein; zitten goed, maar zakken bij mij nog een beetje af omdat ik nog niet genoeg buik heb om de broek met de elastiek omhoog te houden :D Ik moet er nog even aan wennen. Kledij van Zeeman: echt een aanrader! Ik denk dat ik voor nog geen 20 euro een short, 2 kleedjes en 3 T-shirts had! Zit ook allemaal super mooi :D

één jaar geleden

Reactie op Tinee

Broeken van Shein; zitten goed, maar zakken bij mij nog een beetje af omdat ...
Hop met z’n alle naar de Zeeman.