6 Reacties
8 maanden geleden
Hoi! Ik heb net hetzelfde voor. Ik ben wel moeten starten met insuline (1 keer per dag). Eerst 8 eenheden, maar de nuchtere waarden bleven te hoog, waardoor ik nu 10 eenheden moet spuiten. Soms kan je er helaas echt niks aan doen, ook al doe je er alles met je voeding...
8 maanden geleden
Moet je insuline spuiten? Bij mij waren alle waardes te hoog en het hielp niet met op mijn eten te letten dus ik spuit 2 soorten insuline. 1 snelwerkende voor mijn maaltijden en 1 traagwerkende voor ik ga slapen (daardoor heb ik goede nuchtere waarde). Mss ook een optie voor jou?
8 maanden geleden
Reactie op Sannekevdb
Moet je insuline spuiten? Bij mij waren alle waardes te hoog en het hielp n ...
Momenteel nog niet! Maar ik vrees er wat voor dat binnenkort wel te moeten doen…
Even balen wel als dat zo zou zijn, want dan is het sowiso inleiden op 38w volgens de gynaecoloog, is het plots een andere maand & is het niet meer mogelijk in bad te bevallen 😬
Natuurlijk is gezondheid van de baby het belangrijkste, maar het is toch even veel verandering dan wat ik gehoopt had 😅
8 maanden geleden
Reactie op Baby15062024
Hoi! Ik heb net hetzelfde voor. Ik ben wel moeten starten met insuline (1 k ...
Ja heel frustrerend dat het enkel nuchter is, want dat heb je inderdaad zelf niet in de hand 😩
7 maanden geleden
Reactie op Justine Dec2
Momenteel nog niet! Maar ik vrees er wat voor dat binnenkort wel te moeten ...
Ja, versta ik. Het was hier ook effe klikken. Troost mij met de gedachte dat het beter is voor de baby… Veel succes nog!