16 Reacties

4 maanden geleden

Zowel mijn vroedvrouw als de apotheek raadde mij La Roche-posay aan

4 maanden geleden

Ik gebruik die van kruitvat merk. Tervreden van. Smeert goed uit, trekt snel in.

4 maanden geleden

Ik heb gewoon Nivea kids. Als een zonnecrème slecht uitsmeert zit er vaak minder rotzooi (chemische stoffen) in.

4 maanden geleden

Ik had voor Line de zonnecreme van Mustela gekocht. 50+. Ik draag ze nu zelf en ben er tevreden van. Smeert relatief goed uit (niet loperig maar ook niet zo stug als Naïf want die heb direct in de vuilbak gegooid na aankoop, vreselijk), geen geur, maar het maakt wel strepen op witte kleren heb ik de indruk…

4 maanden geleden

De spray van Naif smeert wel goed uit. Wij kiezen in elk geval voor een minerale zonnecreme. Deze bevatten geen chemische zonnefilters die schadelijk zijn voor gezondheid en milieu. Minerale zonnefilter leggen een laagje op de huid als barrière tegen de zon, dus is logisch dat dit wat witte waas geeft maar het is beter dan zonnefilter die worden opgenomen door de huid. Ander merk is Attitude als je niet van Naif houdt

4 maanden geleden

Hier eentje van bioderma, smeert verschrikkelijk uit, heb een spierwitte baby dan 😆 maar schijnt wel goed te zijn.

MOD

4 maanden geleden

Reactie op kristiens

De spray van Naif smeert wel goed uit. Wij kiezen in elk geval voor een mi ...
Een witte waas vind ik inderdaad niet erg! Hier zijn het witte brokken die op zijn voorhoofd en in zijn haar hangen (2 dagen later) en die we niet weg krijgen 😅

4 maanden geleden

Reactie op NDL

Een witte waas vind ik inderdaad niet erg! Hier zijn het witte brokken die ...
Dat is vreemd. Je kan Naif contacteren. Het kan een productiefout zijn... Ik zou ook de datum op de verpakking eens checken. Misschien is het een ouder exemplaar? Wij hebben verschillende soorten zonnecreme van Naif in huis en nog nooit problemen mee gehad. Dit jaar is de samenstelling ook net verbeterd.

4 maanden geleden

Naïf, de kleine tube. Smeert goed uit en ruikt goed! Laat een witte waas achter, maar is logisch want is mineraal. Ik vind dat ook handig om te zien waar in al gewreven heb. Hiervoor mustela geprobeerd maar dat laat gele vlekken achter op de kleding.

4 maanden geleden

Baby 6 maanden helemaal NIET in dirrect zonlicht houden. Ik woon zelfs in spanje en hier zeggen ze het zelfs. Zonnecreme hoeft niet want hij mag gewoob niet in zonlicht

4 maanden geleden

Reactie op mriewright

Baby 6 maanden helemaal NIET in dirrect zonlicht houden. Ik woon zelfs in s ...
In schaduw kan je ook verbranden...

4 maanden geleden

Reactie op ShannaE

In schaduw kan je ook verbranden...
Idd… Ik lig/zit nooit in een stoel in de volle zon. Altijd schaduw of onder een parasol, en zonder zonnecreme ben ik sws verbrand…

4 maanden geleden

Reactie op SparklesandSmiles

Idd… Ik lig/zit nooit in een stoel in de volle zon. Altijd schaduw of onder ...
Idd, niemand gaat opzettelijk met een platte baby in de volle zin zitten.. toch geen normale mensen 😆

4 maanden geleden

Reactie op SparklesandSmiles

Idd… Ik lig/zit nooit in een stoel in de volle zon. Altijd schaduw of onder ...
Ik ben het soort persoon dat ook al verbrand van 10 min naar de winkel te wandelen bij bewolkt weer. (Ik word dan ook altijd uitgelachen als ik me insmeer wanneer de zon niet eens duidelijk zichtbaar is) Als mijn dochter mijn huid heeft, gaan er hier heel wat liters zonnecrème doorvliegen de komende jaren 😂

MOD

4 maanden geleden

Reactie op mriewright

Baby 6 maanden helemaal NIET in dirrect zonlicht houden. Ik woon zelfs in s ...
De pediater zei hier: schaduw + zonnecreme ☺️

4 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Ik ben het soort persoon dat ook al verbrand van 10 min naar de winkel te w ...
Awelja, exact dit dus 😅 daarom dat ik dus ook al zonnecreme had aangeschaft voor haar😏