15 Reacties
6 maanden geleden
4 setjes maat 50 (body + kousjes + pakje) en 4 setjes maat 56. 3 pyjama鈥檚 maat 50 en 3 pyjama鈥檚 maat 56. (Misschien moet ik die pyjama鈥檚 achterwege laten denk ik nu) Dekentje en trui.
MOD
6 maanden geleden
Ik vind het ook moeilijk, ik moet nog kleren shoppen en beginnen aan de vluchttas 馃槄 Wij krijgen waarschijnlijk een dikke baby, dus een maatje 50 zal niet passen denk ik.
Rompers met korte mouwen en daarover een laagje met lange mouwen was voldoende voor in het ziekenhuis zeiden ze.
Dus sowieso al 3 rompers met korte mouwen (maar ik neem waarschijnlijk meerdere maatjes mee), ik neem er ook 1 of 2 met lange mouwen mee denk ik, 3 boxpakjes/setjes, 3 paar sokken, mutsjes, dekentje.
Ik ga waarschijnlijk te veel meenemen 馃槀 Wij wonen gelukkig wel maar op 10 min rijden van het ziekenhuis, dus als er iets mist kan ik nog altijd mijn vriend even naar huis sturen om het te gaan halen 馃き
6 maanden geleden
- Eerste pakje + body in 50 en 56 (ik word aan 36w ingeleid dus beetje gokken welke maat ik zal nodig hebben aangezien hij wel al groot geschat is)
- Per dag 2 body's + 2 outfits of pyjama's in 50 en 56
- Naamdekentje
- Krabwantjes + mutsjes + kousjes
- Outfit voor naar huis
- Slaapzakje
Beter teveel dan te weinig mee denk ik dan 馃槀
6 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Ik vind het ook moeilijk, ik moet nog kleren shoppen en beginnen aan de vlu ...
Oei, bij ons hebben ze gisteren nog heel duidelijk gezegd dat we zeker rompers met lange mouwen moeten voorzien omdat ze uit een omgeving van 37 graden komen en zelfs ziekenhuistemperatuur dan koud aanvoelt voor hen. 馃檲
6 maanden geleden
Je neemt beter iets te veel mee, mijn man vond de vorige keer niets terug in de kast op de babykamer. Dus ik moest via telefoon uitleggen wat waar ligt, en dan kwamen er toch rare kleuren combinaties naar boven 馃槀. Nu heb ik voor elke dag
-2body鈥檚
-1pyjama
-1outfit
-kousen
-krab wantjes
-mutsje
+dekentje mee.
Een slaapzak hebben ze de vorige keer niet gebruikt dus die laat ik thuis. Nemen jullie al een knuffel of doudou mee?
MOD
6 maanden geleden
Reactie op Amaryllisbloem88
Oei, bij ons hebben ze gisteren nog heel duidelijk gezegd dat we zeker romp ...
Het is niet in elk ziekenhuis even warm natuurlijk. Als de vroedvrouw in ons ziekenhuis zegt dat rompers met korte mouwen en daarover iets met lange mouwen volstaat, dan neem ik aan dat ze weten waarover ze spreken 馃榿
6 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Het is niet in elk ziekenhuis even warm natuurlijk. Als de vroedvrouw in on ...
Helemaal prima hoor! 馃榿