Mijn zoontje (bijna 3 maanden donderdag)was al ziek voor dat hij het vaccin kreeg, ik zelf heb ook de griep gehad, had toen ook iets op het forum gezet of ik dokter zou gaan. Ik ben dan vorige week maandag naar de dokter geweest en toen zeiden ze alles in orde enkel neusje blijven spoelen voor eten en slapen gaan. Vrijdag was dan de vaccinatie en zag ik de dokter opnieuw. Ze zei van als hij erger ziek was geweest mocht er geen vaccin gegeven worden want hij had geen koorts maar wel nog altijd hoesten en niezen en gele snottebellen. Zaterdag heeft hij dan koorts gehad van het vaccin maar toen begon hij elke voeding (moedermelk) terug over te geven zowel na de borst als na bv een dutje van 2 uur gaf hij super veel vocht terug en witte vlokjes. We hebben het dan even afgewacht want de laatste voeding zaterdag hield hij dan weer in en die van ‘s nachts ook, maar dan zondag begon het opnieuw weer alles teruggeven en maar 3 pipi pampers van 00:00 tot 18u30 + had ongewone kaka en rook veel feller als normaal. Wij zijn dan maar naar het ziekenhuis gegaan voor vocht bij te krijgen .. maar het is toch fout geweest van de dokter om te vaccineren als het kind ziek was? Ik ben geen dokter en als ik het had geweten, had ik het een week uitgesteld want in het ziekenhuis zeiden ze dat hij buikgriep had… ondertussen maar 1 nachtje moeten blijven (gelukkig), maar nu drinkt hij nog altijd maar weinig (10min aan borst terwijl anders 20min) en na 5min al wenen aan 1 borst en dan wissel ik hem + flesje had hij deze nacht 95 cc gedronken ipv 130 cc, beter iets dan niks maar ik ben toch bezorgd geweest…