24 Reacties
2 maanden geleden
Geen advies of raad, maar ben je zeker dat het geen COVID is? Ons zoontje ligt er al een week mee in het ziekenhuis en heeft dezelfde symptomen :( sterkte en moed ❤️🩹 niet goed voor een moederhart als je kindje ziek is :(
2 maanden geleden
Reactie op EliseMartha1993
Geen advies of raad, maar ben je zeker dat het geen COVID is? Ons zoontje l ...
Ben ook aan het twijfelen maar huj heeft toch al goed gedronken op de kinderdagverblijf en ja je bent er echt kapot van als er iets aan je kind komt 🥺 veel sterkte ook! 🙏❤️
2 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Oh, veel beterschap voor je kleintje en veel goeie moed voor de ouders ❤️� ...
Dankjewel 🥺❤️
2 maanden geleden
Reactie op Biatha
Veel beterschap hoop dat je kleintje snel beter is 🥺🍀
Dankjewel 🥺❤️
één maand geleden
Reactie op hou42
Mijn zoon is als baby ziek geweest met het rotavirus en was opgenomen gewee ...
Hij had voor de 2de keer het rotavaccin gekregen maar hij bij de eerste keer niets van gemerkt, ach ik ben alleszins blij dat het beter gaat 🥰🍀
één maand geleden
Reactie op hou42
Ben dit tegen gekomen
Dit is wel zot, onze dochter heeft na haar 2de rotavaccin buikgriep gekregen. Ze bleef wel goed drinken en bijkomen maar gaf immens veel over. Op 30minuten 5x andere kleren moeten aandoen. Was ook steeds een hele guts, dus ik wist dat dit niet okee was. Ze gaf nooit echt terug enkel een klein lekje bij haar boertje. Had ook ineens veel diarree, en buikpijn. Ze was niet haar zelf. Bij de eerste vaccinatie niets van gemerkt. Dit heeft dan 2 weken geduurd. 2x voor bij de kinderarts geweest omdat het na een week over moest zijn, dit was niet het geval.
één maand geleden
Reactie op hou42
Zo iets mag normaal niet raar ze zijn toch ziek van die vaccinaties waarom ...
Ze kunnen ziek worden omdat ze antistoffen aanmaken, dat is helemaal logisch en nog steeds minder erg dan ziek worden van de ziekte zelf.
MOD
één maand geleden
Reactie op hou42
Zo iets mag normaal niet raar ze zijn toch ziek van die vaccinaties waarom ...
Niet ieder kindje reageert op de vaccins en wordt er ziek van uiteraard. Dat is iets wat heel je leven blijft ook merk ik. Ikzelf heb echt nooit last van een spuitje (op een stijve arm na dan). Mijn lief en zijn zus zijn altijd ziek na een vaccin, die hebben een iets zwakker immuunsysteem 🤷🏻♀️
één maand geleden
Reactie op yentlk
Dit is wel zot, onze dochter heeft na haar 2de rotavaccin buikgriep gekrege ...
Hier hetzelfde inderdaad
één maand geleden
Reactie op Margogo94
Klopt, eigenlijk mag het niet 🙈
Weet je hoe ik mijn bericht toevallig kan verwijderen?