8 Reacties
één maand geleden
Toen we hier overgingen op van mama slapen naar parkje overdag: legde ik ze op haar zij en patte haar pamperke + muziekmobiel aan en tutje. De overgang is vrij vlot verlopen. Ze was toen 10weken (dacht ik).
Wat ook hielp was in/op een borstvoedingkussen leggen, liggen ze wat vast, ook op de zij hierin werkte goed, Voor de nacht in te gaan had ze geen hulp nodig. Ze is er overmorgen 16 weken.
één maand geleden
Ook 15 weken en lijkt geen optie te zijn 🙈 ik hoop stiekem dat als hij naar de opvang gaat dat dat zal veranderen 😅
één maand geleden
Ik denk dat je best een slaapritueel creëert. De slaapkamer niet te veel belichten, haar in haar slaapzakje steken, tuut en eventueel doudou erbij. Ook geen muziekmobiel boven bed want zo worden ze gestimuleerd. Wij wrijven dan heel kort even over zijn hoofd en meestal na max 10minuten is hij al aan het slapen. " Slaap baby slaap" is een interessant boek en heeft mij wel wat geïnformeerd/geholpen. Nu ik zou er niet alles uit toepassen maar het geeft wel veel uitleg over slapen/voeding/slaapzakken/dutjes...