12 Reacties

21 dagen geleden

Wij hebben dit nog niet voorgehad, maar wij hebben een jongetje. Mijn zus heeft ook een meisje en heeft hier ook last van. Zij doet nu steeds 2 luiers aan voor de nacht. Eerst een maat 3 en daarover een maat 4 (haar babytje is al wat ouder dus pak gewoon de maat die je gebruikt + 1 maat groter) dan halverwege de nacht haalt ze de volle luier maat 3 eronder uit an dan haalt ze het wel tot de volgende morgen. Misschien werkt dit voor jullie ook.

21 dagen geleden

Ik heb gelezen dat als ze te koud hebben 's nachts, ze meer pipi doen. Mss eens iets warmer aankleden?

21 dagen geleden

Ik zou ook zeker proberen om over te stappen op de volgende maat. Kan ook al helpen tegen het lekken. Ons zoontje is nu 7 kg en zit al langer dan een maand in maat 3 dus denk dat het voor jullie ook geen kwaad kan hoor.

21 dagen geleden

Reactie op Joa1983

Ik heb gelezen dat als ze te koud hebben 's nachts, ze meer pipi doen. Mss ...
Zelfs in een goede slaapzak heeft ze het voor en overdag doet ze ook veel pipi maar kan ik het wel sneller verversen. Denk dus niet dat dat het is :/.

21 dagen geleden

Reactie op elisero

Ik zou ook zeker proberen om over te stappen op de volgende maat. Kan ook a ...
Ja zullen we doen. Denk dat het ook mss ligt aan de pampers. We hebben zo’n bulk doos gekocht op bol aan 50% maar lijken mij niet echt super goeie pampers. Van maat 1 waren we heel content maar maat 2 is een ander verhaal.

21 dagen geleden

Reactie op Auxine

Ja zullen we doen. Denk dat het ook mss ligt aan de pampers. We hebben zo’n ...
Jaa hebben wij ook eens gehad! We hadden pampers premium protection gekocht in zo'n voordeeldoos en toen bleek het het oude model te zijn waar aan de achterkant niet een flapje zat tegen de "kakaccidenten" toen in de winkel gekocht en je moet goed zien of dat op de doos staat. Wij gebruiken nu wel de pampers Premium protection nog steeds en voor de nacht gebruiken we rascal & friends. ik heb het idee dat die nog net iets meer kan opnemen, maar die heeft ook weer geen flapje van achteren.

21 dagen geleden

Reactie op elisero

Jaa hebben wij ook eens gehad! We hadden pampers premium protection gekocht ...
Heb eens gekeken. Degene die we gekregen hebben zouden het moeten hebben maar zijn totaal andere Pampers? Heb ze nu wel in januari besteld dus kan ze niet echt terug sturen

21 dagen geleden

Reactie op Auxine

Heb eens gekeken. Degene die we gekregen hebben zouden het moeten hebben ma ...
Ohh vervelend. Als ik jou was zou ik die dan voor overdag houden en dan snachts of een grotere maat proberen of met 2 over elkaar proberen

21 dagen geleden

Hier al geruime tijd maat 3 van Kruidvat. Dat is de pamper die je draagt van 4 kg tot 9 kg. Ik vervest hem wel altijd na de nachtvoeding want een hele nacht 1 pamper is soms een mogelijkheid op te zware/lekkende pamper

21 dagen geleden

Ik is ze 20 wekrn en ze werd tot 2 weken geleden zijknat wakker en ook altijd vol gekakt. Dit os opgelost door haar een maatje grote te geven voor de nacht

21 dagen geleden

Sinds kort ook enkel 'snachts een maatje 3 tegen het lekken, ze weegt rond de 6,5kg en geen lekjes meer. Overdag nog maatje 2 tot deze zijn opgebruikt

21 dagen geleden

Wij komen hier wel de hele nacht door met 1 luier (ook die van Pampers), maar ze draagt echt al heel lang maatje 3 eigenlijk. In de crèche krijgt ze zelf maat 4 aan. Dochtertje weegt nu 6,9 kg ongeveer.