12 Reacties
21 dagen geleden
Wij hebben dit nog niet voorgehad, maar wij hebben een jongetje. Mijn zus heeft ook een meisje en heeft hier ook last van. Zij doet nu steeds 2 luiers aan voor de nacht. Eerst een maat 3 en daarover een maat 4 (haar babytje is al wat ouder dus pak gewoon de maat die je gebruikt + 1 maat groter) dan halverwege de nacht haalt ze de volle luier maat 3 eronder uit an dan haalt ze het wel tot de volgende morgen. Misschien werkt dit voor jullie ook.
21 dagen geleden
Reactie op elisero
Ik zou ook zeker proberen om over te stappen op de volgende maat. Kan ook a ...
Ja zullen we doen. Denk dat het ook mss ligt aan de pampers. We hebben zo’n bulk doos gekocht op bol aan 50% maar lijken mij niet echt super goeie pampers. Van maat 1 waren we heel content maar maat 2 is een ander verhaal.
21 dagen geleden
Reactie op Auxine
Ja zullen we doen. Denk dat het ook mss ligt aan de pampers. We hebben zo’n ...
Jaa hebben wij ook eens gehad! We hadden pampers premium protection gekocht in zo'n voordeeldoos en toen bleek het het oude model te zijn waar aan de achterkant niet een flapje zat tegen de "kakaccidenten" toen in de winkel gekocht en je moet goed zien of dat op de doos staat. Wij gebruiken nu wel de pampers Premium protection nog steeds en voor de nacht gebruiken we rascal & friends. ik heb het idee dat die nog net iets meer kan opnemen, maar die heeft ook weer geen flapje van achteren.
21 dagen geleden
Sinds kort ook enkel 'snachts een maatje 3 tegen het lekken, ze weegt rond de 6,5kg en geen lekjes meer. Overdag nog maatje 2 tot deze zijn opgebruikt