8 Reacties

2 maanden geleden

Heeft idd met de lever te maken, dacht ik. Succes, hou ons op de hoogte! ❤️

2 maanden geleden

Klinkt inderdaad angstaanjagend. Ik duim dat alles in orde is 🤞🏻

2 maanden geleden

Vanmiddag zo gelukkig geweest met een gele pamper. Geweend zelfs want na drie dagen witte/beige pampers om de 3 a 4 uren... Heel ongeruste mama geweest. Nu is het nog niet helemaal duidelijk van wat het kwam. Stoelgangstalen/echo en bloedstalen waren ok. Waarschijnlijk een buikgriep. Vandaag opnieuw naar pediater en opnieuw bloed getrokken in ziekenhuis om op te volgen of er verbetering is in de leverwaarden 🙏

2 maanden geleden

Mijn zoon van 9 weken heeft sinds vorige week andere flesvoeding gekregen omdat hij teveel krampjes had ( van NAN supreme pro 1 naar Novalac AC ) + vorige vrijdag vaccins… nu sinds maandag en deze ochtend heeft hij deze ontlasting ( weet niet of de jouwe dezelfde kleur had) en is een soort dikke plasticine consistentie en ook heel veel pijn tijdens poepen… hiervoor bij NAN had hij lopende groene kaka. Hopelijk gaat dit ook nog betere en veranderen anders ben ik ook geneigd om even naar pediatrie te gaan!🙏🏼

2 maanden geleden

Reactie op mriewright

Mijn zoon van 9 weken heeft sinds vorige week andere flesvoeding gekregen o ...
Die ziet er nog redelijk ok uit qua kleur. Dit was die van ons

2 maanden geleden

Reactie op prien

Die ziet er nog redelijk ok uit qua kleur. Dit was die van ons
Ooohja is inderdaad nog veel lichter! Arm ding! Hopelijk is het nu beter❤️

2 maanden geleden

Reactie op mriewright

Ooohja is inderdaad nog veel lichter! Arm ding! Hopelijk is het nu beter❤️
Dank je, hij is aan de beterhand. Terug gele pamper gisteren en zijn leverwaarden waren gezakt🙏 blijkbaar vuile buikgriep