13 Reacties

één maand geleden

Past erin of Jumbo heeft speciale karren waar je de Maxi-Cosi kan opzetten ook heel handig ;)

één maand geleden

Maxi cosi past meestal dwars op de kar ! Kan alles er onder! Ik wandel wel langs de zijkant mee van de kar nu :)

één maand geleden

Reactie op lauraDN

Maxi cosi past meestal dwars op de kar ! Kan alles er onder! Ik wandel wel ...
En dat valt daar niet af? 🙈 stress

één maand geleden

Ikzelf doe de grote boodschappen met de draagzak 😄 vindt ik persoonlijk het meest handige.

één maand geleden

Reactie op charlzie

En dat valt daar niet af? 🙈 stress
Nee hoor! Best nog wel veel overschot! Wij hebben een pebble pro i-size is best wel een grote maxicosi

één maand geleden

Ik heb 1 keer met de buggy gaan boodschappen doen in Lidl en dat was echt een no go. Heel de tijd bukken om alles uit uw mandje op de band te leggen en dan er terug in leggen... In bepaalde delhaizes past de maxicosi niet in de kar. Meestal zet ik hem in de kar.

één maand geleden

Ik ging winkelen met de draagzak. Of de maxi cosi in de kar. Nooit niks uit de kar gevallen 🙈

één maand geleden

Ik stuur mijn vriend naar de winkel, of ga snel wanneer iemand anders op haar let. En ook al een paar keer met mijn mama of vriend samen boodschappen gaan doen. Dan pakt 1 iemand een winkelkar en 1 iemand de buggy.

één maand geleden

De grote boodschappen doen ik met mijn man samen…. Wij gaan om de zoveel tijd in Duitsland winkelen en dan draag ik ze in de draagdoek… als ik alleen ga winkelen is dat met de buggy (op wandelafstand) en heb ik niet super veel nodig.

één maand geleden

Als ik zelf de winkel in moet gebruik ik de draagzak. Bij maxi cosi heb er een redelijk risico da hij gaat protesteren en jammeren tot ik hem opneem. Dus om drama te voorkomen neem ik standaard de draagzak bij de winkel. Of soms doe ik collect and go dan ben ik redelijk snel gedraaid en moet ik niet door heel de winkel lopen

één maand geleden

Draagzak voor grote boodschappen, zodat de kar vrij blijft. 😊

één maand geleden

In sommige Lidl's hebben ze speciale winkelkarren waar de Maxi-Cosi bovenop kan, dat vind ik super handig. Alleen zie je niet goed waar je rijdt 😂 Voor grote boodschappen gaan we met 2 (en 2;karren waarin in 1 een maxi cosi met kind) of ik heb ons zoontje deze week ook al eens 2 uurtjes naar oma gedaan om te gaan wennen (en ondertussen gaan winkelen).

één maand geleden

Wij nemen hem altijd mee in de draagzak. Dan heb je je handen vrij en kan je eigenlijk winkelen zoals anders. Wij gaan meestal ook te voet, dus de maxi cosy is niet echt een optie dan. Voor heel grote boodschappen doe ik collect&go en ga ik die gewoon afhalen, dus dan moet ik niet in de winkel zijn. Maar dat deed ik ook al voor de bevalling.