26 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op kathhhhhhh

Hier 39+5, gisteren gestript veel harde buiken maar nu weer rustig helaas. ...
Succes dit weekend! Ik duim dat ie alsnog eventueel voor het weekend komt. You can do this! (Hier ook 39+5, nog niet gestript of iets gedaan om het op te wekken, pas inleiding gepland op 8 juli hoewel al geschat op 3kg500)

4 maanden geleden

Wordt er nog iemand gek van alle vragen ‘is ze er nog niet?’

4 maanden geleden

Ondertussen 41 weken en nog steeds niets... woensdag word ik ingeleid maar ik blijf toch hopen dat ze spontaan komt... heb het er toch wel moeilijk mee, waarom komt ze niet spontaan... nog iemand die in hetzelfde schuitje zit?

4 maanden geleden

Reactie op Amber_95

Ondertussen 41 weken en nog steeds niets... woensdag word ik ingeleid maar ...
Ik nu 40+2 zou vandaag al ingeleid worden en wilde dat graag. Ziekenhuis vanochtend afgebeld wegens geen plaats nu mag ik dinsdag gaan. Hoop dat het vanacht of morgen alsnog spontaan gebeurt maar het is nu toch wel eens tijd. Het wachten vind ik zo moeilijk. Kan me niet voorstellen met 41 weken voor jou. Wat zal je ongeduldig zijn. Succes iig en ik duim mee dat het er voor woensdag is!

4 maanden geleden

De dag van de inleiding bevallen zonder inleiding hier. Kreeg de dag ervoor weeen. Ze besloot dus toch ietsje vroeger te komen

4 maanden geleden

Ik ook vandaag 40+1. Ik zou zo graag wat rust vinden, ik geloof dat dat ook bevorderlijk is voor het op gang komen… maar inderdaad, zoals kathhhhhh aangeeft, met een instap peuter die nu net vakantie heeft is dat allesbehalve gemakkelijk 😫