26 Reacties

MOD

5 maanden geleden

Ik! Vandaag 40 weken, gisteren controle gehad en er gebeurt nog helemaal niks daar beneden 😅

5 maanden geleden

Ik ben ook nog aan het wachten! Haha ondertussen nu ook al 40+5 weken.

5 maanden geleden

Ook nog ongeduldig aan het wachten... 39 + 5... af en toe voorweeën en dan denk ik dat we eindelijk vertrokken zijn. Helaas weer gedaan na een half uurtje 😅

5 maanden geleden

Same here. Al enkele dagen wat gerommel en soms eens een harde buik naast de usual harde buiken. Maar niets zet door. Momenteel 40w2d

5 maanden geleden

Reactie op Auxine

Same here. Al enkele dagen wat gerommel en soms eens een harde buik naast d ...
Soms een pijnlijke buik dus*

5 maanden geleden

Ik ben vandaag 41+1 zwanger. Vandaag voor de tweede keer gestript.. hoop Dat het iets uithaalt want anders is het dinsdag met inleiden. Daar kijk ik wat tegenop... Ben al ongeduldig vanaf week 38. Ik slaap niet meer van het constante gepieker dus laat maar komen die bevalling 😂 succes allemaal

5 maanden geleden

Ooh, veel succes nog aan alle mama's die op hun Juni-Baby wachten!

5 maanden geleden

Reactie op NDL

Ik! Vandaag 40 weken, gisteren controle gehad en er gebeurt nog helemaal ni ...
Bij mij op de 40 weken ook nog niets, nu zit ik toch aan 3cm ontsluiting en verweekt en verstreken. Vervelend dat wachten he 😔

MOD

5 maanden geleden

Reactie op vickydm94

Bij mij op de 40 weken ook nog niets, nu zit ik toch aan 3cm ontsluiting en ...
Enorm, en ik die op 37 weken dacht dat ik bijna zou bevallen 🙈😂 ik probeer komende dagen vol te plannen met het goede weer en dan zien we wel, woensdag weer een controle, hopelijk kan ik dan wel gestript worden. Ik hoop dat het strippen bij jou vandaag of morgen iets in gang zet! 🍀

5 maanden geleden

Hier ook geduldig aan het wachten 39w5d 😁 is echt een mindgame dat je niet weet wanneer het moment daar gaat zijn!

5 maanden geleden

Hier ook nog wachtende, nu 39+3. Bij elk steekje of krampje hoop ik dat het begonnen is. Morgen nog eens op controle, hopelijk toch al iets meer schot in de zaak 😁

5 maanden geleden

Hier uitgeteld voor morgen.. voorlopig nog niets. Wel regelmatig harde buiken, krampjes en steken maar het valt telkens stil. We halen de trucjes allemaal boven, niets helpt 😅

5 maanden geleden

40+4 vandaag, zucht 😅 al 3 cm en slijmprop verloren, maar nog niet ingedaald. Morgen aan de monitor maar heb het gevoel dat er nog niet te veel veranderd is.. benieuwd of ik morgen dan meer hoor over eventuele inleiding ofzo

5 maanden geleden

Vandaag 40 weken en ook nog niets 🙈 al weken last van regelmatige harde buiken/voorweeën... dacht altijd dat ik de 40 weken nooit zou halen, maar nu zit ik hier ongeduldig af te wachten 😅

5 maanden geleden

39+2 hier. Geen (voor- of oefen)weeën, geen ontsluiting, nog veel uitwisseling via de navelstreng, nog geen signalen dat ons ventje er uit zou willen. Hij zit daar goed, zo blijkt. Mogelijks wordt dit een juli-Baby 😅

5 maanden geleden

Ik ben intussen bevallen na 2 dagen over tijd te gaan. Namiddag nog aan de monitor geweest en niet heel veel te merken. Seks heeft hier gewerkt 😉

MOD

5 maanden geleden

Ik ben vandaag ook bevallen nadat mijn vliezen om half 2 vorige nacht gebroken waren. Ik was 40+1 weken 🥰

5 maanden geleden

Pff hier vandaag aan de monitor geweest en alles wel oké maar geen vordering qua ontsluiting. Donderdag nog eens en anders zondag binnen om in te leiden 😕 vandaag 40w4d

5 maanden geleden

Hier ook nog niet, ik heb al meerdere keren weeën kunnen timen maar ze vallen steeds stil na een uur of twee..

5 maanden geleden

Hier 39+5, gisteren gestript veel harde buiken maar nu weer rustig helaas. Omdat de baby (weer) groot van stuk is zondag avond al inleiding gepland moest hij er nog niet zijn. Hoop dat het ervoor toch al natuurlijk begint! Veel lichamelijke klachten en mezelf rustig houden is lastig met een instap kleuter die de rest van de week nog halve dagen naar school gaat.