15 Reacties

4 maanden geleden

Wij gebruiken de flessen van Hegen en zijn heel tevreden

4 maanden geleden

Dr brown

4 maanden geleden

De S flessen van Difrax hebben wij 🙃

4 maanden geleden

S flessen van Difrax. Volgens de kinderarts zijn dat de beste. Wij zijn er ook tevreden van.

4 maanden geleden

Wij hadden avent flesjes maar zijn moeten overstappen naar iets anders omdat dit niet goed lukte met deze speentjes. Onze vroedvrouw had Lansinoh aangeraden en die zijn super goed! Heel content van

4 maanden geleden

Hier ook verschillende geprobeerd en s-flessen difrax helpen ons enorm! Grote fan van!

4 maanden geleden

Mam flessen

4 maanden geleden

Wij gebruikten eerst Tommie tippie flesje maar daar had hij veel moeite mee om er genoeg uit te krijgen, zijn dan op aanraden van de vroedvrouw begonnen met Lansinoh flesjes en die gaan enorm goed!!

4 maanden geleden

Van avent naar dr. brown overgeschakeld door vele krampjes. Zoontje is nu 6 weken maar ik zie weinig verschil.

4 maanden geleden

Reactie op EliseMartha1993

Van avent naar dr. brown overgeschakeld door vele krampjes. Zoontje is nu 6 ...
Ik denk dat soort fles weinig invloed heeft, bij mij dan toch. Hier veel last van krampjes en constipatie 🥲

4 maanden geleden

Reactie op Dina99559

Ik denk dat soort fles weinig invloed heeft, bij mij dan toch. Hier veel la ...
Ja he, ik vrees er ook voor 😭 ons kleintje kan soms echt afzien

4 maanden geleden

Reactie op EliseMartha1993

Ja he, ik vrees er ook voor 😭 ons kleintje kan soms echt afzien
Hier ook enorm veel krampen.. we zijn overgeschakeld naar andere melk sinds 3 weken en geven infacol voor elke voeding. We merken een enorm verschil nu!

4 maanden geleden

Reactie op Eline156

Hier ook enorm veel krampen.. we zijn overgeschakeld naar andere melk sinds ...
Welke melk gebruik je nu? Ik gebruik voor hem de nutrilon omneo, weinig verschil☹️ de kinderarts heeft voor hem probiotica voorgeschreven en dat gaan we nog moeten proberen. Volgens de kinderarts hebben baby’s geboren via keizersnede, vooral spoedkeizersnede, meer darmklachten

4 maanden geleden

Reactie op Dina99559

Welke melk gebruik je nu? Ik gebruik voor hem de nutrilon omneo, weinig ver ...
Nu geven we nan expert pro complete. Ik heb een natuurlijke bevalling gehad en de krampjes waren hier enorm de eerste week, ons zoontje krijste elke avond en kroop in een bolletje van de krampen..