10 Reacties
één jaar geleden
Ik had een 8-tal dagen zeer gespannen borsten en enorm moe, maar sinds zaterdag is de spanning in mijn borsten weg en is de moeheid er wel nog, maar niet meer zo extreem. Maak me stiekem ook wel wat zorgen. Vandaag 6 weken. 24/10 eerste echo🤞🏻🍀
één jaar geleden
Hier hetzelfde, vandaag 6 weken zwanger maar buiten gevoelige borsten niet echt klachten
Soms ‘s nachts wat een zware maag waardoor ik slechter slaap maar dat is alles
Voelt daardoor ook heel ‘onecht’ en moeilijk te geloven en maak ik me toch ook wel wat zorgen
Ik heb 13/11 pas de eerste echo dus worden nog 2 lange weken
één jaar geleden
Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook bijna geen kwaaltjes. En die is prima verlopen! Dus ik zou me zeker niet direct zorgen maken. Volgens mij zegt het weinig over hoe ‘zwanger’ je bent. Maar is dat eerder gewoon afhankelijk van persoon tot persoon en van zwangerschap tot zwangerschap… Helemaal normaal dus denk ik :)
één jaar geleden
Hallo iedereen, volgens de telling ben ik vandaag 6 weken en 1 dag zwanger. Maar ik voel heel weinig. Gevoelige borsten en vermoeidheid. Soms wel vaker plassen maar verder geen misselijkheid. En daardoor maak ik me ook wat zorgen. Voor mij is het de eerste zwangerschap. Ik ben 33 jaar. Ik ben momenteel voor een lange periode in Spanje dus mijn eerste echo bij mijn eigen gynaecoloog is pas op 19/12. Omdat ik zo lang niet kan wachten heb ik volgende week een afspraak hier in Spanje gemaakt bij een gynaecoloog. Waarschijnlijk nog wat te vroeg maar ik hoop wel te zien dat alles in orde is. 🤞 🍀
één jaar geleden
Reactie op Neleee
Dit herken ik! Hoe gaat het nu met je? Hier 10/11 de eerste echo.
Alles was goed op de eerste echo. Mooi hartje horen kloppen ook. Op naar 28/11, volgende controle 🍀