8 Reacties

3 maanden geleden

Kan ook komen door het warmere weer hoor. Zoontje krijgt vandaag zijn eerste spuit en siroopje.. maar heeft ook al paar keer waterige diarree gehad tijdens deze warmere dagen

3 maanden geleden

Hier was dit niet zo het geval, maar van dat siroopje dat ze kregen daarvan konden ze een week diaree krijgen en ook wij konden dat krijgen en moesten extra goed onze handen wassen. Hier was het echter niet zo het geval, die nam dat siroopje ook gewoon niet echt in… maar ze was dan wel 5 dagen geconstipeerd… (waaraan dat opeens ligt, weet ik zelf ook niet…)

3 maanden geleden

Oei jullie pruts heeft er nog altijd last van 😥. Geef je exacte hoeveelheid water bij juiste hoeveelheid poeder? Hier is hij al verbeterd en drinkt terug de 120ml-150ml. Al blijft hij wel soms prikkelbaar sinds vaccin.

3 maanden geleden

Zonet voor de eerste keer 180ml + 6 schepjes gedronken ('s morgens en 's avonds bieden we dat aan maar meestal 120-150.) Het kon tot 10 dagen na vaccins duren. Vanmorgen iets minder waterachtig maar alles loopt uit z'n pampertje dus nog steeds heel lopend. Gelukkig drinkt hij wel goed. Maandag alweer een nieuw vaccin 🥺

3 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Zonet voor de eerste keer 180ml + 6 schepjes gedronken ('s morgens en 's av ...
Ah wij de week erop de maandag. Is het dat voor meningokokken op 10-12 weken?

3 maanden geleden

Bexsero, die nieuwe variant van hersenvliesontsteking dacht ik.

3 maanden geleden

Heel herkenbaar! Hier merken we dit ook dat hij sinds één van die vaccins last heeft van zeer waterachtige stoelgang... soms ook nog in combinatie met wat krampjes.. zijn slaap blijft gelukkig gespaard.. Bexsero moet hij nog krijgen, net zoals de tweede dossisen..

3 maanden geleden

Hier ook wat diarree na de vaccins. Zal wel normaal zijn denk ik.