8 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb een koekjesvorm met de naam van de baby en de tekening die we ook op geboortekaartje/sticker van de doopsuikers gebruiken. Ik ga dus proberen om koekjes mee te pakken naar het ziekenhuis. De vroedvrouw aan huis en gynaecoloog ga ik suikerbonen geven denk ik?

5 maanden geleden

Hier gewoon een mix van koekjes en voor de gynaecoloog een grote koffietas met chocolaatjes in 😆

5 maanden geleden

Oops, ik heb daar helemaal niet over nagedacht… Wordt dat vaak gedaan?

5 maanden geleden

Reactie op SparklesandSmiles

Haha 😆 ik weet dat ook niet, maar dat zit gewoon in mij 🤣 mijn man verklaard me soms voor zot 🤣

5 maanden geleden

Reactie op SparklesandSmiles

Geen idee eigenlijk, maar ik zag zowel op de materniteit (in meerdere ziekenhuizen), als in de kamer van de gynaecoloog, en ook in de vroedvrouwenpraktijk dat er geboortekaartjes en -geschenkjes/doopsuikers stonden. Dat leek me nu ook wel een kleine moeite voor de goede begeleiding gedurende de zwangerschap 😅

5 maanden geleden

Oeps ik heb niet gedacht aan de vroedvrouw die na de bevalling aan huis zal komen 🙈 Maar voor het ziekenhuispersoneel heb ik gewoon chocolaatjes en een kaartje voorzien waar ik een bedankje op zal schrijven. Gynaecoloog had ik gedacht om pas iets te geven wanneer ik na 6w opnieuw op controle ga, aangezien ik niet weet of ik haar zal zien in het ziekenhuis

5 maanden geleden

Dankjewel allemaal! Ik nam een online cursus over de zwangerschap en bij wat mee te nemen naar het ziekenhuis stond een bedankje voor de verpleging dus dacht dat dit wel zo hoorde. 😳😂

5 maanden geleden

Reactie op ems1996

Dankjewel allemaal! Ik nam een online cursus over de zwangerschap en bij wa ...
Oh, dat staat bij ons niet op het lijstje om mee te nemen. Wel: proefdruk van het geboortekaartje voor aan de deur 🤔