11 Reacties

4 maanden geleden

Alleen een rompertje met slaapzak 0,5 tog

4 maanden geleden

Hier enkel in pamper in huis, zowel overdag als s nachts. De warmte zit hier ook wel binnen (25-26 graden) . Wel nog niet mee naar buiten geweest.

4 maanden geleden

Ons dochtertje is 4w+1d. ‘S nachts doen we enkel een rompertje aan en een slaapzakje 0,5tog (Puckababy). Overdag doen we enkel een rompertje aan, en als we weggaan, doe ik een los kort broekje erop aan!

4 maanden geleden

Reactie op CarolineTielen

Ons dochtertje is 4w+1d. ‘S nachts doen we enkel een rompertje aan en een s ...
Rompertje met korte mouwen neem ik aan snachts?

4 maanden geleden

Ons dochtertje is morgen 1 week oud. Ze draagt enkel een romper met korte mouwen, zowel overdag als 's nachts. Het is hier momenteel 27,5°C in huis 🙈 We leggen er wel nog een tetradoek en/of dekentje overheen.

4 maanden geleden

Reactie op Blansa

Rompertje met korte mouwen neem ik aan snachts?
Ja, zowel overdag als ‘s nachts inderdaad met korte mouwen (vandaag overdag zelfs eentje met gewoon spaghettibandjes).

4 maanden geleden

Op Google vind je handige schema's. Zoontje ligt enkel met pamper overdag. En snachts in bakerslaapzak

4 maanden geleden

Dochter 2 weken. Thuis enkel in rompertje met korte mouwen, snachts (+ slaapzak). Als we gaan wandelen doe ik er een shortje overeen.

4 maanden geleden

Hier daarstraks rompertje uitgedaan op aanraden van vroedvrouw ligt nu enkel in pamper is 2 weken oud.

4 maanden geleden

Hier ook drie weken. Romper korte mouw.

4 maanden geleden

Hier 4 weekjes en ook romper korte mouw