20 Reacties
4 maanden geleden
Ons zoontje drinkt gewoon sneller dan om de 3uur. Bijna 6weken. Ik ben vandaag ook de hele dag binnengebleven want had hem gisteren meegenomen om te wandelen nogtans weinig kledij aan en schaduw en hij was ‘s avonds oververhit dus moest hem dan in lauw badje doen. Heb ik nu ook wel zo gedaan vanavond
4 maanden geleden
Wij hebben hele nm op terras (in de schaduw onder parasol) gezetten met men dochter can 5 weken. Ze lag te slapen in haar koets. Had een romper aan met de dikke “spaghetti banden” en een luchtig shortje. Dikke laag zonnecreme. Regelmatig gevoeld aan haar. Ze drinkt nu om de 2/3u in plaats van 3/4u.
4 maanden geleden
Ik blijf ook heel de dag binnen. Het is gewoon te warm voor die kleine beestjes. Ze zijn veel beter af in een koel bedje. Ik moest daarnet naar de bank en ik heb zelf mijn zoon naar ouders gebracht omdat ik ook geen zin had om zo te sukkelen in dat weer met hem en te warme auto. Hij drinkt wel meer (150ml)... Nu kwam hij na 2u al terug maar dat krijgt hij dan ook. Hier binnen ligt hij zelfs gewoon in pamper.
4 maanden geleden
Wij blijven ook binnen. Vandaag 15 minuten in de wagen omdat het niet anders kon en ze was ook oververhit. Ik voed op vraaf maar geef haar vanavond als ze slaapt nog een klein flesje extra en straks ook nog een lauw badje. (6 weken)
4 maanden geleden
Reactie op Eline156
Wat doet jullie baby aan om te slapen met dit weer? Ons zoontje is 5 weken ...
Afhankelijk hoeveel graden jouw slaapkamer is. Beter een beetje te koud gekleed dan te warm. Bij ons was die 26 graden gisterenavond en sliep hij enkel in pamper en geen dekentje of slaapzak.
4 maanden geleden
Hier bij ons is het ook 26 graden nu en slaapt ze in een romper met korte mouwen. Ben ook zo geneigd om haar een dun slaapzakje aan te doen want wij liggen ook onder een deken he. 😅 sowieso staat ons raam open!
4 maanden geleden
Reactie op Sikka
Volgen jullie allemaal hun temp op tijdens zo een warme dagen?
Oei nee 🙈 ik probeer een beetje in te schatten of hij te warm of koud heeft door te voelen aan het nekje maar soms schat ik het verkeerd in en zweet hij alsnog en dan pas ik bij in dekens en kledij :)
4 maanden geleden
Reactie op Sikka
Volgen jullie allemaal hun temp op tijdens zo een warme dagen?
Wij doen dat wel een paar keer per dag. Gisterenavond 26 graden op de kamer en toch had ze ‘maar’ 36,5 graden dus een zomerslaapzakje aangedaan.