15 Reacties

één maand geleden

Bij ons slaapt ze sinds 10 weken in haar eigen bedje , ze is nu 14 weekjes en slaapt veel langer en beter precies omdat ze meer ruimte heeft

één maand geleden

Hier ook minder plaats.. ik vind het zo moeilijk om hem in een groter bed te leggen. 🥹 maar ik denk dat hij dan beter gaat slapen

één maand geleden

Ik zal Oswald vannacht in zijn groter bedje laten slapen, hij is een beweeglijke slaper en bokst vaak met zijn hoofdje tegen het bedje aan.

één maand geleden

Bij ons zakt hij nog graag naar beneden in de cosleeper. Zo blijft hij nog altijd passen in de cosleeper 🤪. Ik krijg het ook nog niet over mijn hart om hem in andere kamer te leggen. Soms verslikt hjj zich nog en dat is soms scary. Ik wil nog wachten tot hij ms 5-6 maanden is.

één maand geleden

Reactie op prien

Bij ons zakt hij nog graag naar beneden in de cosleeper. Zo blijft hij nog ...
Ik wil ze niet in de andere kamer, maar haar grote bedje naast ons bed zetten 😊

één maand geleden

Reactie op AmberS1995

Ik wil ze niet in de andere kamer, maar haar grote bedje naast ons bed zett ...
Aja als het idd gewoon over afmetingen gaat, dan kan je idd nr een groter bed gaan, naast u bed. Ik zie gewoon dat sommigen soms verwijzen naar groter bed= andere kamer. Hier ben ik gelijk mentaal nog niet klaar voor....

één maand geleden

Reactie op prien

Aja als het idd gewoon over afmetingen gaat, dan kan je idd nr een groter b ...
Nee, ik ook niet 🥹

één maand geleden

Hier nu 62 cm, maar ze schuift altijd naar beneden en plooit haar benen, of ze gaat diagonaal liggen. Ze heeft dus nog wel wat marge 🤭 Een groter bedje is lastiger, want nu hoef ik niet uit bed om haar bij me te nemen. Ik wil toch graag wachten tot 6 maanden of tot wanneer ze echt te groot is voor de co-sleeper

één maand geleden

Reactie op prien

Aja als het idd gewoon over afmetingen gaat, dan kan je idd nr een groter b ...
Ik ook niet. Pas na de winter heb ik gezegd 😂

één maand geleden

Hier nooit in een co-sleeper geslapen. Ze lag drekt in haar eigen bedje, die naast ons bed stond. Ze heeft een maand (4-8weken oud) ofz in een doomoo nestje geslapen. En is met 10/11 weken op haar eigen kamertje gaan liggen. Ze is er net 15weken

één maand geleden

Ik dacht eerst de co-sleeper voor het eerste half jaar te gebruiken tot mijn zoon na twee maand ofzo liet blijken dat hij eigenlijk graag op zijn eigen kamer in het kinderbedje slaapt. Nu overweeg ik om het te laten staan voor de kat 😅

één maand geleden

Hier slaapt ze al sinds haar eerste week in haar eigen bedje, naast ons bed. Ze heeft 1 week in een nestje tussen ons in geslapen. Vond het idee van een cosleeper een beetje overbodig aangezien een babybed ook niet super groot is.

één maand geleden

Wij hebben gewisseld op 3 maanden, ze was toen al 64 cm en co sleeper was veel te krap. Bedje staat wel nog naast ons bed tot minstens 6 maanden en vermoedelijk nog veel langer,

één maand geleden

Reactie op Auxine

Hier slaapt ze al sinds haar eerste week in haar eigen bedje, naast ons bed ...
Fijne aan een cosleeper is vooral dat je de zijkant kan openlaten en zo echt naast elkaar kan slapen.

één maand geleden

Reactie op Amaryllisbloem88

Fijne aan een cosleeper is vooral dat je de zijkant kan openlaten en zo ech ...
Dit vind ik ook echt heel handig, vooral bij borstvoeding want je moet ze er toch een aantal keer uithalen 's nachts en daarvoor moet ik nu dus niet al te veel moeite doen 😁