4 Reacties

4 maanden geleden

Wij zijn na 2 weken ongeveer overgeschakeld van nutrilon prosyneo naar omneo. Ze gaf ook bij elke voeding terug en had elke keer de hik. Nu lijkt ze alvast iets minder terug te geven.

4 maanden geleden

Reactie op sop11_9

Wij zijn na 2 weken ongeveer overgeschakeld van nutrilon prosyneo naar omne ...
Was dit op eigen initiatief of door vroedvrouw/k en gezin/dokter? Ik ga donderdag eens naar osteopaat omdat ik denk dat hij op vandaag qua winderigheid vaak vast zit

4 maanden geleden

Op aanraden van de kinderarts. De prosyneo zou echt heel dunne voeding zijn die makkelijker naar boven komt. Ik ga ook nog wel naar de osteopaat, tis het proberen waard!

4 maanden geleden

Mijn baby’tje nu 6 weken, had verborgen reflux en heel veel last van krampen, na vele dingen te proberen tegen de reflux kregen we Omeprazaal voorgeschreven maar daarmee kwam alles eruit. Je moet het blijkbaar wel even tijd geven, aangezien ik borstvoeding geef ben ik een koemelkeiwit dieet gaan volgen en nu merk ik wel wat verschil. Soms komt het er nog uit maar wel niet bij elke voeding! Vandaag gingen we ook naar de Osteopaat en die wist mij te zeggen dat haar nekje serieus geblokkeerd zit en dat het middenrif hierdoor minder goed werkt en dit het probleem misschien wel kan zijn. Misschien eerst eens langsgaan bij de kinderarts/ pediater die helpen je zowieso verder.