9 Reacties
één jaar geleden
Ik kan nu al niet zwijgen! 6w 3d...
Ouders heb ik ingelicht na de positieve bloeduitslag.
Enkele (belangrijke) collega's en vriendinnen ook. Ze wisten dat we al even probeerden. Ik wou ook dat ze op de hoogte waren voor "moest het mis gaan". Delen in vreugde en verdriet... Ik zie mijn collega's tenslotte vaker dan eender wie. Nu we een hartje hebben zien kloppen op de echo, gaan we schoonouders en broers/zussen ook snel inlichten.
Na de 12 weken echo wil ik het grote nieuws tegen iedereen vertellen 😉 Nu houden we het nog 'beperkt', maar ik zou het van de daken kunnen schreeuwen!
één jaar geleden
We zouden het liefst wachten tot 12 weken en een goede nipt test om het te delen, maar we twijfelen echt om het een van de volgende weken al tegen onze ouders en zussen te zeggen als onze eerste echo maandag er goed uit ziet. Echt moeilijk om te kiezen wnr we het gaan doen 😊 En hoe, daar denken we ook al vaak over na, zoveel leuke ideetjes op internet!
één jaar geleden
Wij twijfelen ook zo. Vandaag goeie 8w echo. We zagen het kloppende hartje 😍
Ik heb een dochter van 13j uit een vorige relatie. Zij weet het sinds vandaag. Gelukkig was ook zij er blij mee.
Nog enkele dichte mensen gaan we het vertellen. En dan de rest na de niptest als die goed is. De mensen die het dan nu weten zijn ook degene waar ik me mee wil omringen indien we slecht nieuws krijgen.
één jaar geleden
Ik vertel het nu al aan onze dichtste vrienden en familie. Als het toch nie goed zou verlopen mogen ze dit gerust ook weten 🎄
MOD
één jaar geleden
Ik moet het deze week op mijn werk al vertellen omdat ik bepaalde handelingen niet meer mag doen (ik ben dierenarts). Daarom vind ik het best lastig om te beslissen wanneer ik het tegen vrienden en familie zeg (aangezien collega’s het nu al erg vroeg; op 5 weken) gaan weten…