13 Reacties

één jaar geleden

Laat u gewoon gaan! Vanaf 20 weken is de kans dat er nog iets mis gaat klein. Dus ik zou zeggen dat het tegen dan echt wel veilig is om belangrijke dingen (ik denk aan kamer, autostoel, kinderwagen, de duurdere aankopen dus) te kopen Kleertjes enzo kan je echt al wel kopen vanaf je het geslacht weet hoor. 😁 Ik heb vorige week met black friday een kolf gekocht, mijn eerste aankoop. 😁

één jaar geleden

Ik ga het rond kerst tegen iedereen vertellen. En dan eerst horen wat we van andere mensen kunnen krijgen voor ik grote aankopen doe! Maar misschien koop ik binnenkort iets kleins, als officiële eerste dingetje voor de baby ❤️

één jaar geleden

Ik ben nu bijna 13 weken en we willen in de kerstvakantie onze uitzetlijst bekijken en beginnen zoeken, tegen dan hebben we ook de uitslag van de NIPT. Ik wil heel wat 2dehands kopen en mijn tijd kunnen nemen om uit te zoeken :-) Kleertjes en kleine spullen hebben we sowieso al gekregen van neefjes en nichtjes. Maar ik heb toch ook al wat kleine spulletjes gekocht (Difrax flessen die in reclame stonden bij Kruidvat, een sterillisator, enkele unisex kleertjes...).

één jaar geleden

Het is het tweede kindje, dus ik ga sowieso even het geslacht afwachten. Echt veel spullen hebben we niet nodig, maar een eerste rompertje daar kijk ik wel naar uit. ❤️

één jaar geleden

Ben zelf nu 13 weken en heb al een koets gekocht, eerder om de kosten wat te spreiden. De dozen laten we nog even ongeopend, je weet maar nooit. Doe vooral waar je je zelf goed bij voelt!

één jaar geleden

14+6 en we weten sinds gisteren het geslacht. Ik heb vandaag de eerste kleertjes gekocht aangezien onze eerste en tweede niet hetzelfde geslacht hebben. 😅 Wel heel leuk om zo kleertjes uit te zoeken! Morgen ga ik ook langs babywinkels. 🤗

MOD

één jaar geleden

Reactie op Sikka

14+6 en we weten sinds gisteren het geslacht. Ik heb vandaag de eerste klee ...
Oooh super fijn! Geniet ervan!

één jaar geleden

Ik ben morgen 16w en begin zo al wat rond te kijken voor wat spullen. Zou graag veel 2e hands kopen. En haar eerste kleertjes ben ik wel al nieuw gaan kopen 😊

één jaar geleden

Ik ben nu 14w4d en heb vorige week de eerste grote aankoop gedaan. De kinderwagen die ik op het oog had stond in reclame -€500,- en komt dan deze week binnen! Helemaal blij mee. Wij zijn gegaan voor de joolz day+ zo'n mooie wagen!

MOD

één jaar geleden

Reactie op elisero

Ik ben nu 14w4d en heb vorige week de eerste grote aankoop gedaan. De kinde ...
Oh fijn! Wij zijn het voorbije weekend ook al eens gaan kijken naar kinderwagens en er stonden er zeker 70 in de winkel, ik was helemaal overweldigd 🙈

één jaar geleden

Ik ben nu 13w+5 en heb nog niets gekocht. Ik wil eerst even afwachten wat ik voor kerst allemaal krijg. Grote aankopen en kleertjes wil ik liefst zoveel mogelijk tweedehands. Probleem bij ons is dat we ook nog verhuizen eind mei of begin juni, dus de babykamer kunnen wij pas last-minute doen 😬 Wij hebben wel deze zaterdag een afspraak/consultatie in de Dreambaby voor onze geboortelijst. (Vind ik zelf eigenlijk wat vroeg, maar mijn schoonzus zaagt er al een hele week over. Dus op haar verzoek beginnen we er toch maar al aan.) We weten ook het geslacht nog niet, dus voorlopig blijft het bij mij vooral bij kijken 😄 Al ga ik morgen wel wat sokjes halen bij Kruidvat, want het is 1+1 -actie. Dat wordt dan officieel mijn eerste aankoop voor de baby 😊

één jaar geleden

Ik ben nu 15w+2, we weten sinds kleine 2 weken het geslacht 🎀 en de resultaten van de NIPT. Ik wou dit sowieso afwachten vooraleer voor babyspullen te beginnen kijken. Nu nog even gewacht op het kerstverlof, dan heb eindelijk tijd om online te beginnen kijken & in wat babywinkels te gaan snuisteren en al wat kleinere dingen te kopen. Met kerst vertellen we het ook aan de hele familie dus ik ga hier ook even afwachten wat zij allemaal nog kunnen missen of doorverkopen, al veel kindjes 😊 Zeker voor de grotere investeringen. De kinderkamer heb ik wel al een jaar geleden gekocht toen mijn zus bevallen is van mijn metekindje. Ik ging sowieso een bedje kopen zodat hij kan blijven slapen, dan meteen de hele matching meubels gekocht gezien onze babyplannen dit jaar 🙈

één jaar geleden

Heb echt al enorm veel en ben nu 16 weken. Al ontzettend veel kledij, park, cosleeper, wagen met maxicosy en isofix etc, schoentjes. Doe lekker je eigen ding 💓