Ik heb even op je profiel gespiekt en zag dat je 9 weken bent. Normaal zou ...
Kzat er erg mee in. En zoals u zei ook een afspraak geboekt bij een andere gynaecoloog hopen dat deze keer beter is. Maandag naar controle hopen dat ik de hartje kan luisteren🥰 . Bedankt 😇
Ik mag 6nov gaan, komende maandag dus. Dan ben ik ook net voorbij 7 weken. Maar de dokter zei me dat het wellicht nog wat te vroeg is om al een goeie echo te krijgen, laat staan het hartslagje te horen. Hoe ging dat bij jou?
Ik mag 6nov gaan, komende maandag dus. Dan ben ik ook net voorbij 7 weken. ...
Ik ben vanochtend geweest voor de eerste echo. Volgens berekening van de gynaecologe ben ik 2 dagen minder ver dan ik zelf dacht. Vandaag 6w3d zei ze. Het was een inwendige echo, we hebben het hartje gezien en gehoord.
Ik ook vandaag mijn (inwendige) echo gehad!
Ik ben exact 9+4 zoals ik voorspeld had. Klein ukje was al goed te zien en danste in het rond. Zo leuk om weer te zien. Ook mooi het hartje horen kloppen, prachtig! 🥰
Ik bleek uiteindelijk 8w op de kop te zijn. Was leuk om te zien. En we zage ...
Afgelopen maandag ook de eerste keer geweest en ze rekende me 6 dagen minder: ik dacht 9+2 te zijn, maar bleek 8+3 te zijn, effe balen omdat ik aan het aftellen was naar week 10 en/of 12 voor die misselijkheid… Inwendige echo gehad, enkel zien kloppen, nog niet mogen horen kloppen helaas! Toch een magisch moment!
Twas even een kleine paniek ze keek inwendig maar vond de kleine niet toen vroeg ze bent u zeker wanneer was u laatste menstruatie enz. 🤦🏻♀️ dan verander ze de condoom van de inwendige echo spul en keek weer opnieuw en niks te zien 🫣 kon echt niet meer kijken naar de scherm. Dan zei ze kga even via de buik kijken en ja daar was de kleine sloeber 😍 tons keek ze weer inwendig en eindelijk kon ze de kleine deze keer wel zien. het was de assistent van de gynaecoloog. Khoop dat de gynaecoloog beters is als ik de 29 ste ga 🙏
Twas even een kleine paniek ze keek inwendig maar vond de kleine niet toen ...
Oh God pure horror! 😵 Gelukkig wel een goed einde hahah! Nog even afwachten dus tot de gynae zelf, heb je wel echo’s meegekregen deze keer? Hartje horen kloppen?