118 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben net onze eerste echo gehad, hoe leuk was dat! We hebben het hartje zien en enkele seconden horen kloppen, echt een magisch moment! Nu is onze uitgerekende datum enkele dagen later, 9 juni

één jaar geleden

Reactie op 20-06

Ik mag op 30 oktober voor het eerst naar de gynaecoloog, dan ongeveer 7 wek ...
🍀🍀

één jaar geleden

Vandaag onze eerste echo gehad. Alles was goed, hartje klopte perfect. Zo een geruststellend gevoel na ons babytje gezien te hebben. Onze uitgerekende datum zou 4 juni zijn.

één jaar geleden

Ik mag 15 november voor mijn 1ste echo ☺️

één jaar geleden

Ik mag 10 november gaan voor eerste echo heb wel heel veel stress of alles oké is 😔

één jaar geleden

Reactie op kimberly-1994

Ik mag 10 november gaan voor eerste echo heb wel heel veel stress of alles ...
Is normaal hoor. Ik had dat ook. Was 24d lang elke dag aftellen tot 20 oktober. Nu is het dan weer aftellen tot 22 november 🙈

één jaar geleden

Morgen een 2de vroege echo om te kijken hoe het geëvolueerd is. Nu net bij het vegen wat heel licht bloedverlies. Klein paniekje nu… al gebeld , maar moet afwachten tot morgen … is dit bij jullie ook al eens voorgevallen?

één jaar geleden

Reactie op Vanessa 35

Morgen een 2de vroege echo om te kijken hoe het geëvolueerd is. Nu net bij ...
Ik had een klein beetje bruin kleurig verlies dit was eenmalig schijnbaar kan het niet zo veel kwaad.

één jaar geleden

Reactie op Vanessa 35

Yep! Ik had ook al 2 weken bruinverlies, soms licht bloedverlies. Vorige week woensdag ineens stromend (helder) bloedverlies dus onmiddellijk mogen gaan voor een echo, maar het was allemaal in orde en had niks met de baby te maken ;-) Zeker als je geen krampen hebt, moet je je geen zorgen maken.

één jaar geleden

Reactie op Vanessa 35

Hier ook bruin en licht bloedverlies. Op echo was ook alles in orde en is na een paar dagen overgegaan.

één jaar geleden

Mijn eerste echo staat op 22/11 , hoeveel weken maken jullie uit deze test?

één jaar geleden

Reactie op S.mdn

Mijn eerste echo staat op 22/11 , hoeveel weken maken jullie uit deze test? ...
Ik maak er 4 weken uit , zie een lichte streep bij t4 dus in dit geval 2 weken bij rekenen is ongeveer 6 weken zwanger dan dacht ik

MOD

één jaar geleden

Mijn echo is volgende week vrijdag gepland, ik ben dan 6 + 5. Ik vind het zoooo spannend!

één jaar geleden

Reactie op ellefien

Dankjewel! Het gaat dan pas echt beginnen voelen denk ik, als er iets te zi ...
Hoe was het? 😍

één jaar geleden

7 november op 8+4 weken

één jaar geleden

Reactie op elien111

Hoe was het? 😍
Heel sureëel om het embryootje te zien! Een vruchtzakje en een dooierzakje, meer was er nog niet, maar dus duidelijk zwanger en perfect op schema! Maandag heb ik een nieuwe echo, deze keer bij mijn gynaecoloog en zou er een hartslag te zien moeren zijn (8+2 dan). Verschrikkelijk spannend!

één jaar geleden

14 november! Zou dan 7w2d zijn 😊

één jaar geleden

Reactie op Starah

7 november op 8+4 weken
Wij ook 7 november

één jaar geleden

Wie heeft al eerste echo of tweede echo al gehad. Ik vond bij mij raar kheb nog altijd de hartje van de baby nie mocht luisteren en ze duidelijk je komt hier niet een filmpje kijken. Kvond dat zeer grof hebben jullie al de kloppende hartje van de baby al gehoord of is het nog te vroeg komt het wat later mss.

één jaar geleden

Reactie op summ26ka

Wie heeft al eerste echo of tweede echo al gehad. Ik vond bij mij raar kheb ...
Ik heb even op je profiel gespiekt en zag dat je 9 weken bent. Normaal zou je dan toch al een 2 weken een kloppend hartje moeten hebben. En eerlijk, jawel, ik kom daar wèl naartoe om een filmpje te kijken. Een wonderschoon filmpje van een klein wonder dat in je groeit. Ik zou mij bij die uitspraken niet goed voelen en zelfs op zoek gaan naar een gynaecoloog die aansluit bij jouw visie. Laat u niet doen he, denk even na, is dat de persoon die jouw bevalling mag leiden?