118 Reacties

één jaar geleden

Vandaag eerste echo gehad vruchtzakje en dooier mooi te zien ben 5w en 5dagen ondertussen, volgende week vrijdag terug om te kijken naar een kloppend hartje… ik weet dat stress slecht is … maar hier krijg ik dus stress van 🙈

één jaar geleden

Nog mensen die pas op 9 weken eerste echo hebben? Gynaeco beweerde dat het vroeger weinig zinvol was ☺️

één jaar geleden

Reactie op CaraVer

Nog mensen die pas op 9 weken eerste echo hebben? Gynaeco beweerde dat het ...
Wij hebben vrijdag onze eerste echo ben dan normaal 7w 5d. Hoop dat we toch wat kunnen zien ☺️

één jaar geleden

Vorige week positief getest, vandaag gebeld en op 7/11 mag ik gaan voor mijn eerste echo! So excited!

één jaar geleden

Reactie op Avelien Van Hecke

Vorige week positief getest, vandaag gebeld en op 7/11 mag ik gaan voor mij ...
Proficiat!

één jaar geleden

Ik ben afgelopen zondag gegaan voor ons eerste echo, 7 + 2 was het. Uitgerekend 31/5/24🥹 hebben kloppende hartje mogen zien. So blessed

één jaar geleden

Ik ben afgelopen zondag gegaan voor ons eerste echo, 7 + 2 was het. Uitgere ...
😍

één jaar geleden

Reactie op Stephanie_98

Hopelijk is alles in orde. Laat je iets weten? 🍀
Alles inorde.😊 veel pijn wegens cyste kon het zijn zei de gync. Vruchtzakje gezien kloppende hart gezien. 😍 30 ste terug voor de tweede echo. Wat beter met de pijn elke dag paracetamol van 1g en de dag kan verder.

één jaar geleden

Reactie op CaraVer

Hier op 9w+2, niet omdat het geen zin had, maar omdat er dan pas plaats was!🙈 Kijk er naar uit! Als alles in orde is, vertellen we het aan onze ouders.

één jaar geleden

7 november dan 8+1

één jaar geleden

Ik ben gisteren voor de eerste keer geweest had kei veel stress maar alles is in orde 🥹🥰

één jaar geleden

Ik 2 November. Spannend!

één jaar geleden

Reactie op loredanahoste2003

Ik ben gisteren voor de eerste keer geweest had kei veel stress maar alles ...
😍😍

één jaar geleden

Ik mag 21 november naar mijn gyneacoloog en ben dan 9+4

één jaar geleden

Net terug van de eerste echo. Alles was ok 😍 Zo leuk om ons kindje te zien 😍😍😍 We zagen het hartje kloppen. Het was het wachten meer dan waard!

één jaar geleden

Reactie op CaraVer

Ja, bij ons ook pas op 9 weken, vind het heel lang duren! Zou zo graag weten of alles in orde is!

één jaar geleden

Reactie op Laure87

Ja, bij ons ook pas op 9 weken, vind het heel lang duren! Zou zo graag wete ...
Ja precies! Ik tel ook elke dag af 😅

één jaar geleden

Vandaag eerste echo gehad op exact 7 weken. Alles zag er goed uit 🥰

één jaar geleden

Reactie op Laure87

Ja, bij ons ook pas op 9 weken, vind het heel lang duren! Zou zo graag wete ...
Oh dat snap ik! Zelf heb ik ook elke dag lopen aftellen. Dan waren we even opgelucht dat alles goed was. En nu ben ik al naar 22 november aan het aftellen 🙈

één jaar geleden

Ik mag op 30 oktober voor het eerst naar de gynaecoloog, dan ongeveer 7 weken. Ik heb eerder dit jaar een miskraam gehad op 7 weken dus extra spannend en hopen op goed nieuws 🙏😊