118 Reacties
één jaar geleden
Ik moet de 13de oktober naar de vroedvrouw voor de eerste keer. Iemand een idee wat ze daar dan gaan doen ? Is dat echt al de eerste echo ? 🤰
één jaar geleden
17 oktober. Dan ben ik 8weken.
Wel wat stress voor omdat ik in juli al te maken kreeg met een biochemische zwangerschap. Deze keer ben ik meer gerust door de positieve hcg waarden in mijn bloed (werd 2 keer genomen en was meer dan verdubbeld) & ook omdat ik meer en meer symptomen en kwaaltjes krijg/heb. Maar toch blijft het zeer spannend en hoop ik uit de grond van mijn hart op een positieve echo… 🍀
één jaar geleden
Reactie op summ26ka
Vandaag eerste echo wegens stekende en onverdraagbare pijn hopen dat niets ...
Hopelijk is alles in orde. Laat je iets weten? 🍀
één jaar geleden
Reactie op ellefien
Hoe ver ben je dan? Mijn fertiliteitscentrum zei dat vanaf 5 weken 5 dagen ...
We zijn geweest en er was een vruchtje te zien maar geen hartje … nu moeten we vrijdag terug … dat gaat een helse week zijn … pff had liever gehad dat ze me wat later een afspraak hadden gegeven.. ze konden nu niet met zekerheid zeggen hoeveel weken ik was maar ik dacht met mijn berekening 6 weken te zijn ..
één jaar geleden
Reactie op michelle hemelaers
We zijn geweest en er was een vruchtje te zien maar geen hartje … nu moeten ...
Een vriendin van mijn had dit ook voor. De week erna konden ze het hartje horen. En toen kon de gyneacoloog wel bepalen hoever ze was. Veel moed deze week! Ik tel nu ook de laatste dagen af naar de eerste echo. Hoop dan op 8w te zitten.
één jaar geleden
Reactie op michelle hemelaers
We zijn geweest en er was een vruchtje te zien maar geen hartje … nu moeten ...
Volgens het internet is pas vanaf 6,5 weken duidelijk een kloppend hartje te zien, dus lijkt mij dat ze de echo te vroeg gedaan hebben. Ik ben net even ver als jij en mag pas vrijdag eerste keer komen. Hopelijk is de week snel voorbij voor jou 🍀