8 Reacties
één jaar geleden
Ook hier het zelfde daarom ben ik op mijn 9 weken voorzekerheid ook gegaan. Want ik had al vroeger een miskraam 2 keer gekregen.
één jaar geleden
Ik herken dit. Ik ging op 6w 2d wegens bloeding, op 7w3d had ik de 'normale' eerste echo en normaal was het wachten tot +12 weken maar omdat ik zo ongerust was / ben, mag ik van de gynaecoloog op 10w nog eens teruggaan.
Vroedvrouw kan bij mij pas een hartje horen vanaf 10w en doet geen echo's..
één jaar geleden
Ik herken het hoor. Op 20 oktober mocht ik gaan voor een eerste echo was dan 8w. En was al aan het aftellen van 22 september. En nu aftellen naar 22 november voor 2e echo (hopelijk horen we nu het hartje) en de nipt. Ben daar ook nog wel vrij bang van. Maar probeer positief te blijven.
één jaar geleden
Heb ik zelf ook erg last van. Vooral omdat ik ondertussen een 2e keer ziek ben en bruine afscheiding kreeg 🥲 nuja, huisarts zag geen reden voor een extra echo dus het zal hopelijk wel ok zijn zeker? 🙏🙏
één jaar geleden
Ik vind het ook moeilijk. Ben op 8 weken voor de eerste echo geweest maar daar werd ik maar berekend op 6 weken te zijn op basis van de grootte en de aanwezigheid van het dooierzakje. Er was ook nog geen hartje te horen, al knipperde het wel. Ik ben ongerust omdat we zeker zijn van de conceptiedatum en nu hebben we schrik dat er al een groeiachterstand zou zijn van 2 weken. De volgende echo is pas op de herberekende 12 weken, dus 6 weken wachten...
één jaar geleden
Reactie op zarchi
Ik vind het ook moeilijk. Ben op 8 weken voor de eerste echo geweest maar d ...
Kan je niet vragen of je extra mag langsgaan? Omdat ik zo ongerust ben mocht ik op 10w een keertje extra langskomen. Geen hele uitgebreide echo, gewoon even checken of alles nog oké was...
één jaar geleden
Reactie op Tinee
Kan je niet vragen of je extra mag langsgaan? Omdat ik zo ongerust ben moch ...
Da's een goed idee. Er is een arts langdurig ziek dus de praktijk heeft niet veel vrije plekjes, maar hopelijk kan een korte echo tussendoor er nog bij. Ik zal al een beetje geruster zijn als ze het hartje kunnen horen kloppen.