Een vraagje:
De verpleegster die mijn bloed heeft geprikt zei dat ik 10 wekdagen dagen moet wachten op de resulaten van mijn nipt. Ik vermoed dat hierbij het weekend dan niet mee telt als dag? Hoe verliep dit bij jullie? Ik dacht dat ze sprak dat het onderzocht werd in het az middelares in gent.
We hebben dezelfde timing! Mijn staal was ook dinsdag 12/12 in Leuven aange ...
Ik heb net mijn uitslag gekregen via een melding via Nexus. Alles goed! Het kwam binnen via berichten.
Ik had ook regelmatig een foutmelding bij technische onderzoeken en verslagen maar daar komt het via UZ Leuven alleszins niet op binnen.
Zijn er mensen die ook woensdag 13/12 melding hebben gekregen van UZ Leuven en hun resultaat al binnen hebben? Ik zit gespannen te wachten maar nog niets. Maandag 11/12 werd mijn bloed genomen in AZ Groeninge Kortrijk.
Zijn er mensen die ook woensdag 13/12 melding hebben gekregen van UZ Leuven ...
Ik kreeg ook melding op 13/12 van UZ Leuven. Bloed laten nemen op 12/12 in AZ Groeninge. Ik heb ook nog geen resultaat... Hoop dat het nog deze week zal zijn 🤞
Ik heb mijn uitslag ook via mail gehad, nog niets te zien op myNexus of Cozo. Dat van mij was afgenomen in het UZ Antwerpen en zij werken naar eigen zeggen niet samen met die 2 platformen, enkel via mail. Ik heb 7 kalenderdagen moeten wachten
Sinds vandaag... 8/12 nipt test(dus 13 kalenderdagen later en 9 werkdagen) maar de machine was defect blijkbaar en het werd doorgestuurd naar UZ Gent. Nu ben ik een pak gerustgestelder.