65 Reacties

MOD

één jaar geleden

Ik heb vandaag bloed laten nemen wat naar maria middelares (Gent) gaat en blijkbaar gebeurt daar momenteel een extra controle via UZ op de stalen waardoor het tot 3 weken kan duren

één jaar geleden

Reactie op El_Rem

We hebben dezelfde timing! Mijn staal was ook dinsdag 12/12 in Leuven aange ...
Net resultaat gekregen, niet interpreteerbaar 🫤 2 de staal moet afgenomen worden

één jaar geleden

Reactie op claartje96

In het ziekenhuis spraken ze van werkdagen vandaar mijn bedenking of het we ...
Dan zou ik er in jouw geval idd ook van uitgaan dat het weekend niet meetelt. Bij mij stond in Mynexushealth enkel een bericht van UZ Leuven dat ze het staal hadden en dan algemene info over de NIPT test + hoeveel dagen gemiddeld wachten op resultaat. Ik hoop zó voor jou dat je niet te lang moet wachten! 😊 De dagen duren plots zo lang, hè??

één jaar geleden

Reactie op kimtjeeee

Net resultaat gekregen, niet interpreteerbaar 🫤 2 de staal moet afgenomen ...
Ah, dat had ik ook. Hoe vervelend, hè?? Ik mag morgen terug een nieuwe test laten afnemen en dan hoop ik stiekem dat ze daarvan de resultaten net ietsje sneller delen 😄 (maar met de feestdagen over een week probeer ik daar toch niet te hard op te hopen)

één jaar geleden

Reactie op kimtjeeee

Net resultaat gekregen, niet interpreteerbaar 🫤 2 de staal moet afgenomen ...
Oh nee! Wat een pech :(

één jaar geleden

Reactie op El_Rem

Oh nee! Wat een pech :(
Nu zo ongerust, hopelijk enkel doordat ze misschien niet genoeg bloed hadden om te testen 😞

één jaar geleden

Reactie op kimtjeeee

Nu zo ongerust, hopelijk enkel doordat ze misschien niet genoeg bloed hadde ...
Bij mij was de afname al een heel gedoe. Via spoed moeten gaan omdat mijn gynaecoloog een bevalling moest doen en ze in het ziekenhuis geen bloedafnames meer deden. En uiteindelijk nog terug moeten gaan omdat ze een verkeerd soort staal hadden genomen! Dus ik wacht ook echt af in spanning. Krijg je opnieuw een bericht in Nexus zoals bij de aanmelding? Of komt het onder verslagen, technisch onderzoeken,…? Hopelijk mag je snel terug gaan en dan snel een goed resultaat!

één jaar geleden

Reactie op El_Rem

Bij mij was de afname al een heel gedoe. Via spoed moeten gaan omdat mijn g ...
Staat onder berichten, had geen mail gekregen maar als ik nexus open deed kwam er een melding op van een nieuw bericht

één jaar geleden

Maandag 11 dec bloedname gehad, 12 dec melding dat het was aangekomen in Leuven en vandaag 18 dec uitslag!

één jaar geleden

6 december bloed afgenomen in Maria Middelares en ook nog wachtende op resultaat. Waarschijnlijk door de dubbele controle in UZ Gent. 10 werkdagen wachten, zeiden ze bij mij. Bij mn eerste kindje had ik de uitslag al na 5 werkdagen 😅

MOD

één jaar geleden

Reactie op Yana001

6 december bloed afgenomen in Maria Middelares en ook nog wachtende op resu ...
Bij mij hebben ze vandaag bloed genomen en spraken ze al over 3 weken 😅 ik vrees dat ik het niet ga weten voor de feestdagen

één jaar geleden

Reactie op Yana001

6 december bloed afgenomen in Maria Middelares en ook nog wachtende op resu ...
Ik ook op 6/12 bloed afgenomen en ook nog geen uitslag... bij mijn eerste wist ik het al na 3 dagen...

één jaar geleden

Ik begrijp niet dat er zoveel verschil zit in klinieken van duurtijd. Ik lees hier sommigen op een maandag en vrijdag al resultaat. Hier ondertussen ook al 11 dagen aan het wachten...

één jaar geleden

Bij mij 8 dagen weekend meegeteld

één jaar geleden

2weken exact dag 14 had ik de resultaten binnen.

één jaar geleden

Hier vorige week dinsdag 12/12 laten afnemen, ook nog niets binnen… ook geen melding gekregen dat de stalen zijn aangekomen in het labo. Via de huisarts bloed laten nemen en het staal werd naar leuven gestuurd. Nog mensen die op mynexuzhealth de foutmelding krijgen ‘interne server fout’ als je bij technische onderzoeken gaat kijken?

één jaar geleden

Reactie op Neleee

Hier vorige week dinsdag 12/12 laten afnemen, ook nog niets binnen… ook gee ...
Yep!! Dezelfde melding hier! Al 54x opnieuw geprobeerd 🥴

één jaar geleden

Reactie op Neleee

Hier ook vorige dinsdag laten afnemen en vanochtend om 9u stond het op de cozo app. Dus die van jou zal ook wel vlug volgen. Ik hoorde dat het wat langer duurde omdat er veel mensen corona testen. 🍀

één jaar geleden

Reactie op ruthie0207

Hier ook vorige dinsdag laten afnemen en vanochtend om 9u stond het op de c ...
En is het ook via az middelares gent bij jou?

één jaar geleden

Reactie op Neleee

Krijg ook steeds die melding sinds een week, de week ervoor een andere melding als ik mn echo’s wou openen…