65 Reacties

MOD

één jaar geleden

Ik moet zelf morgen mijn NIPT laten uitvoeren dus spreek niet uit ervaring maar ik heb van vrienden gehoord dat het vaak wel al iets eerder op Cozo terug te vinden is 😊

één jaar geleden

Ik deed maandagochtend 11/12 de bloedafname, ‘s avonds kreeg in melding dat het staal was toegekomen in het labo van UZ Leuven en vrijdagmiddag 15/12 rond 16u hadden we het resultaat

één jaar geleden

Ik heb 8/12 mijn nipt laten doen en nog wachtende... Ook via Maria Middelares

één jaar geleden

Reactie op MelanieDR

Ik deed maandagochtend 11/12 de bloedafname, ‘s avonds kreeg in melding dat ...
Ik deed dinsdag 12/12 rond de middag de test, woensdagmiddag bericht dat het in Leuven is toegekomen. Hopelijk heb ik dan morgen of overmorgen ook resultaat! 🤞

één jaar geleden

Ik denk dat ze kalenderdagen bedoelen dus HOOP dat het weekend erbij is. 🙃

één jaar geleden

Ja kan je resultaat ook bekijken op cozo.be of mynexushealth!

één jaar geleden

Reactie op Michakiki

Ja kan je resultaat ook bekijken op cozo.be of mynexushealth!
Is dat zoiets als my Nexus?

één jaar geleden

Ik denk het wel!

één jaar geleden

Bij mij was het 7 kalenderdagen, dus weekend meegeteld. Spraken ze van weekdagen of werkdagen? In mijn bericht in Mynexushealth schreven ze “kalenderdagen”.

één jaar geleden

Reactie op BAM39

Bij mij was het 7 kalenderdagen, dus weekend meegeteld. Spraken ze van wee ...
In het ziekenhuis spraken ze van werkdagen vandaar mijn bedenking of het weekend dan meetelt als dag? In mynexushealth of cozo staat niet beschreven wanneer de resultaten specifiek verwacht worden. Enkel een leeg document.

één jaar geleden

Bij mij was het na 8 werkdagen

één jaar geleden

Bij mij 6 werkdagen. Op het formulier zeiden ze tussen de 7 en 10 werkdagen maar mijn gynaecoloog zei dat het eerder tussen de 5 en 7 werkdagen was. Maar verschilt per ziekenhuis waarschijnlijk...

één jaar geleden

Maandag afgenomen. Zaterdag stond het op cozo

één jaar geleden

Zojuist bloed geprikt voor mijn Nipt. Dus ben benieuwd hoe snel het zal toekomen 😍 op het document die ik moest ondertekenen , stond 7 kalenderdagen vermeld en verpleegster heeft dit ook bevestigd🥰 spannend!!! Het zal opgestuurd worden naat Uz Leuven

één jaar geleden

Bij mij was het 8 werkdagen, is naar Kuleuven gegaan

één jaar geleden

Reactie op hilall

Zojuist bloed geprikt voor mijn Nipt. Dus ben benieuwd hoe snel het zal toe ...
Uz leuven zal iets sneller werken vermoedelijk dan in gent.. vermoedelijk met de foute beoordelingen onlangs controleren ze dit nu 2x..

één jaar geleden

Reactie op MelanieDR

Ik deed maandagochtend 11/12 de bloedafname, ‘s avonds kreeg in melding dat ...
Ik ook maandagochtend 11/12 geweest, dag erna bericht gekregen dat het staal in het labo in leuven was toegekomen, nog geen resultaat … mynexushealth geeft ook constant foutmeldingen zowel via internet als via de app dus hopelijk lukt het om het resultaat te openen wanneer die er is 😅

één jaar geleden

Reactie op kimtjeeee

Ik ook maandagochtend 11/12 geweest, dag erna bericht gekregen dat het staa ...
Oei dat is vervelend! Hopelijk werkt het snel want het is toch spannend afwachten🤞🏼

één jaar geleden

Reactie op kimtjeeee

Ik ook maandagochtend 11/12 geweest, dag erna bericht gekregen dat het staa ...
We hebben dezelfde timing! Mijn staal was ook dinsdag 12/12 in Leuven aangemeld. Ik ben ook aan het wachten op het resultaat. Laat even weten als je iets binnen krijgt. Spannend!

één jaar geleden

Ik heb geen melding gehad dat mijn staal is aangekomen bij het UZA, wie haar staal is ook daar toegekomen en getest? Dat van mij is afgenomen in Geel op 14/12