10 Reacties

3 maanden geleden

Hij is wss zijn handjes aan het ontdekken, is zo beetje de leeftijd

3 maanden geleden

Reactie op Thatiana

Hij is wss zijn handjes aan het ontdekken, is zo beetje de leeftijd
Hier mijn dochter van 8weken ook.

3 maanden geleden

Ja hoor, 11 weken hier en heel vaak vuisten in de mond 😅 dit is hun manier van dingen verkennen, omdat er in de mond veel meer zenuwuiteinden zitten dan in de handen. Vanaf nu gaat alles in de mond, mijn dochtertje probeert soms mij zelfs op te eten 😂

3 maanden geleden

Je baby is waarschijnlijk zijn handjes aan het ontdekken 😊

3 maanden geleden

Ik wou dus net ook zo’n opmerking maken.. ze doet dit al van het begin een beetje haar hand in de mond maar nu is het zeer fel… slaapzak is nat, ze heeft nu ook zoveel speeksel dat ze niet weggeslikt krijgt. Iedereen zegt me dat ik een duim kindje ga krijgen… 😬😳

3 maanden geleden

Hier ook 9 weken en al continu de handjes in de mond. Levert ook wel mooie beelden op als je het filmt hoe hij het allemaal ontdekt 🥰

3 maanden geleden

Hier ook! En ernaar kijken ook 🥰

3 maanden geleden

Idem hier, hij ontdekt zijn handjes 😜 Soms wil hij zelfs 2 handen tegelijk in z'n mond steken 😂 De voetjes begint hij ook te kennen. Hij trekt z'n beentjes altijd op op het verzorgingskussen 😊

3 maanden geleden

Ze leren hun mond ontdekken vanaf 8 weken zeiden ze bij kind en gezin. Het is normaal. Mijn schoonzus geeft haar kleintje (14w) een matchstick monkey bijtring en vindt dat super tof.

3 maanden geleden

Hier 9 weken en doet dag ook vaak. Ze sabbert ook op haar armpjes. Ze ontdekken inderdaad hun handjes en ontdekken zo ook hoe ze zichzelf soms kunnen troosten (ipv een tutje bv).