Sorry voor de foto (hopelijk goed zichtbaar)
Dag dames
Ik heb nu al paar dagen natte onderbroekjes. Te nat om vochtverlies te zijn. Maar denk dan ook tegelijk te weinig om vruchtwater te zijn. Het is best doorzichtig, niet heel erg slijmerig en als ik men vgg afveeg is het papier ook “zijknat”.
Ik heb net vernomen dat ik positief ben voor GBS…
Help!😣
Ik zou eens bellen naar het verloskwartier voor de zekerheid. Je kan eens proberen op je vuist te blazen, als je dan ook vocht voelt lopen kan dit vruchtwater zijn. Hoogstwaarschijnlijk laten ze je langskomen voor monitor en controle maar beter een extra controle, zeker met een positieve GBS
Heel toevallig wel. Maar ik kon moeilijk mijn vinger opleggen naar wat het ...
Ik ruik ook af en toe eens, maar meestal is het behoorlijk geurloos. Vruchtwater zou zoet moeten ruiken, maar ik vraag me nu dus ook af hoe precies dan 🤭
Zeker laten testen. Mijn vliezen zijn spontaan gebroken en tijdens de bevalling bleef ik continu vruchtwater verliezen. Het heeft echt een zéér typische geur, zelfs onaangenaam vind ik. Ik rook dat door het kraamverband door..
Ik ben ook hele kleine beetjes vruchtwater verloren ; ik had een klein scheurtje bovenaan in mijn vliezen. Tijdens de volledige arbeid en bevalling ben ik met zo goed als elke wee een “gulpje” vruchtwater verloren.