9 Reacties
één jaar geleden
Wanneer had je je eerste echo op 6 weken? Of je 2 de op 6 weken? Want mij werd er gezegd dat je het hartje pas echt kan rond de 8 weken..
één jaar geleden
Reactie op claartje96
Wanneer had je je eerste echo op 6 weken? Of je 2 de op 6 weken? Want mij w ...
Mijn eerste echo was op 5w2d ongeveer, ik dacht dat ik al veel verder was daarom had ik toch een afspraak gekregen voor een echo.. de gynaecoloog zei dat je vanaf 6w een kloppend hartje zou moeten zien en vanaf 8w kan je het horen..
één jaar geleden
Reactie op boterham133
Mijn eerste echo was op 5w2d ongeveer, ik dacht dat ik al veel verder was d ...
Oh oke vandaar. Ik had mijn eerste echo op 8 weken en 2 dagen. Ik hoop ondanks alles op een goede afloop voor jou!
één jaar geleden
Heeft tot week 7 geduurd bij mij voor ze zelfs effectief het vruchtje zagen met kloppend hartje … dus wie weet kan het nog … ik hoop het alleszins voor jou 🤞🏻
één jaar geleden
Ik heb hiervoor een miskraam gehad op 8 weken maar ik had een blighted ovum dus een lege vruchtzak waarbij het ingenesteld is maar niet verder ontwikkeld, hierna snel terug zwanger geraakt en dan mocht ik door men verleden op 6 weken gaan voor men eerste echo en toen had ik wel een hartslag.. wanneer mag je terug? Moest je kunne ga dan op 7 weken terug ofzo want dan zou je wel echt een hartje moeten horen. Veel succes meid!! Knuffel!
één jaar geleden
Reactie op Romymangelschots
Ik heb hiervoor een miskraam gehad op 8 weken maar ik had een blighted ovum ...
Oh dankjewel voor je steun, ik heb ondertussen dus inderdaad een miskraam gehad.. heel pijnlijk maar was dus te verwachten :(