6 Reacties

5 dagen geleden

Mijn zoon doet da ook ook 5 maanden ik had ge vraagd aan de ostipaat waarom hij zo deed hij zij dat normaal dat ze geprikeld ge raken door licht lawaai enso dat is normaal zij hij

4 dagen geleden

De tik hier is voor het slapengaan hoofdje rechts en links draaien. Soms heel agressief en heel snel 😒 begon een maand na de geboorte 2de tik is nu zich helemaal opspannen of overstrekken als hij iets niet leuk vindt, dacht eerst aan epilepsie aanval en hele nacht niet geslapen uiteindelijk is het gewoon een tic gebleken Dus ja babies kunnen raar doen 😅😅

4 dagen geleden

Reactie op Dina99559

De tik hier is voor het slapengaan hoofdje rechts en links draaien. Soms he ...
Hier ook hoofdje schudden! En ook soms echt heel snel 😅

4 dagen geleden

Reactie op BabyLammertijn

Hier ook hoofdje schudden! En ook soms echt heel snel 😅
Hier ook zo ‘nee schudden’. Ik dacht in het begin ook dat er neurologisch iets niet goed was. 🫣

4 dagen geleden

Zo gek dat blijkbaar meerdere baby’s hun hoofdje van links naar rechts draaien 😊 zoontje doet dat ook sinds kort en vroeg me wel af waarom hij dat nu precies deed en of dat kwaad kon. Maar als jullie kleine helden dat ook doen ben ik al gerustgesteld 😄

4 dagen geleden

Ik dacht dat dat nee schudden een manier was voor hen om hun slaap te vinden (zoals wij wat woelen in ons bed), om zichzelf wat te kalmeren en de rust te vinden.