13 Reacties

11 maanden geleden

Hier begint ze midden februari in de crèche maar momenteel is dit het schema van mijn dochter 7 maanden: +/-09u:boterhammetje +/-12u:fruit pannenkoekje(met haar melkje en fijne granen) +/-14u:koekje +/-16u:koekje +/-18u:mee met de pot +/-20u:papje (melk en rijstbloem)

11 maanden geleden

Reactie op KMYA

Hier begint ze midden februari in de crèche maar momenteel is dit het schem ...
Weten jullie hoe jullie dit gaan aanpakken vanaf ze naar de crèche gaat?

11 maanden geleden

Reactie op Evacons

Weten jullie hoe jullie dit gaan aanpakken vanaf ze naar de crèche gaat?
Nog niet precies maar ik denk ongeveer hetzelfde enkel dat ze dan in plaats van een boterham haar melkje als pap krijgt want dan krijgt ze in de opvang brood en fruit groentjes krijgt ze dan weer thuis want dit kan je zelf kiezen of je haar dit in de opvang wil laten eten of thuis

11 maanden geleden

Hier eet Elora ‘smorgens naast haar melkje brood met boter, of fruitpannekoekjes of fruit uit vuistje ‘S middags groentenpap Namiddag (4u na groenten) fruitpap En als wij eten eet ze vaak nog van mijn bord mee Voor het slapen melkje Zo gaat het merendeel elke dag. Ook op creche dagen

11 maanden geleden

Hebben jullie kids dan al tanden? Want ik zie mijn zoon echt nog geen boterhammen eten 😳

11 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Hebben jullie kids dan al tanden? Want ik zie mijn zoon echt nog geen boter ...
Nee geen tanden maar die sabbelen daarop en met hun tandvlees kunnen ze ook al soort van bijten kijk maar naar volwassenen zonder tanden en zonder kunstgebit die kunnen ook veel eten zonder tanden😁

11 maanden geleden

Reactie op KMYA

Nee geen tanden maar die sabbelen daarop en met hun tandvlees kunnen ze ook ...
Ja maar ik stak bvb een eeniemeenie stukje cake in Morris zijn mond vandaag (1cm?) En hij kokhalsde al. Dan lijkt hij me toch nog niet rijp om te sabbelen op een boterham?

11 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Ja maar ik stak bvb een eeniemeenie stukje cake in Morris zijn mond vandaag ...
Nee klopt dan is die er nog niet klaar voor en dat is helemaal prima gewoon geduld hebben komt wel goed 😁 hier eet ze het liefste alles ook dingen die ze nog niet mag (die krijgt ze ook niet) maar daardoor zag ik wel dat ze er klaar voor was dus lekker op Morris zijn tempo doen ooit zijn ze er wel klaar voor

11 maanden geleden

Reactie op KMYA

Nee klopt dan is die er nog niet klaar voor en dat is helemaal prima gewoon ...
Oke merci voor de info 😁

11 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Haha idem hier, zelfs van een rijstkorrel gaat die kokhalzen 🤣

11 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Hier kokhalst ons zoontje op gemalen vlees maar een boterham in kleine stukjes dat lukt dan weer perfect soms het ene wel het andere niet

11 maanden geleden

Reactie op KMYA

Nee geen tanden maar die sabbelen daarop en met hun tandvlees kunnen ze ook ...
Ik zie mijn dochtertje van 7,5 maanden zelfs niet sabbelen eerlijk gezegd. Ik heb soms het gevoel dat ze platgemixte groentepap amper snapt. Ben echt geen fan van eten geven. 😂

10 maanden geleden

Je mag je kind gerust ook in de avond warm laten mee eten ook al heeft die al warm gegeten op de middag. Brood is niet beter dan een warme maaltijd hoor.