13 Reacties
11 maanden geleden
Reactie op Evacons
Weten jullie hoe jullie dit gaan aanpakken vanaf ze naar de crèche gaat?
Nog niet precies maar ik denk ongeveer hetzelfde enkel dat ze dan in plaats van een boterham haar melkje als pap krijgt want dan krijgt ze in de opvang brood en fruit groentjes krijgt ze dan weer thuis want dit kan je zelf kiezen of je haar dit in de opvang wil laten eten of thuis
11 maanden geleden
Hier eet Elora ‘smorgens naast haar melkje brood met boter, of fruitpannekoekjes of fruit uit vuistje
‘S middags groentenpap
Namiddag (4u na groenten) fruitpap
En als wij eten eet ze vaak nog van mijn bord mee
Voor het slapen melkje
Zo gaat het merendeel elke dag. Ook op creche dagen
11 maanden geleden
Reactie op Tanya1998
Hebben jullie kids dan al tanden? Want ik zie mijn zoon echt nog geen boter ...
Nee geen tanden maar die sabbelen daarop en met hun tandvlees kunnen ze ook al soort van bijten kijk maar naar volwassenen zonder tanden en zonder kunstgebit die kunnen ook veel eten zonder tanden😁
11 maanden geleden
Reactie op Tanya1998
Ja maar ik stak bvb een eeniemeenie stukje cake in Morris zijn mond vandaag ...
Nee klopt dan is die er nog niet klaar voor en dat is helemaal prima gewoon geduld hebben komt wel goed 😁 hier eet ze het liefste alles ook dingen die ze nog niet mag (die krijgt ze ook niet) maar daardoor zag ik wel dat ze er klaar voor was dus lekker op Morris zijn tempo doen ooit zijn ze er wel klaar voor
11 maanden geleden
Reactie op KMYA
Nee geen tanden maar die sabbelen daarop en met hun tandvlees kunnen ze ook ...
Ik zie mijn dochtertje van 7,5 maanden zelfs niet sabbelen eerlijk gezegd. Ik heb soms het gevoel dat ze platgemixte groentepap amper snapt. Ben echt geen fan van eten geven. 😂