9 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb dit ook (ook overdag). Volgens de gynaecoloog is dit geen indicatie dat de bevalling eraan zit te komen

6 maanden geleden

Ik heb dit ook al enkele keren gehad. Bij de laatste controle op 36 weken goeie 1cm ontsluiting dus gynaecoloog zei inderdaad dat ze duidelijk zag dat ik die voorweeen gehad had, maar alsnog geen indicatie over wanneer de baby komt. Sinds week 37 nu geen voorweeen meer namelijk 🙈

6 maanden geleden

Same same al weken...en telkens denken dat het gaat beginnen 🙈 Weet geen blijf meer met mezelf..nachten bestaan niet meer 😅 So I feel you! Maar bij elk onderzoek bevestigen ze braxton hicks maar ook dat het nog wel even kan duren...Is het dat niet dan is het de sciaticapijn, extreme vermoeidheid, brandend maagzuur of brandende heupen snachts 🤰🏼🤷🏼‍♀️ (35 weken en 5 dagen hier)... Keep Strong! 😊🍀

5 maanden geleden

Hier ook al 4 weken last van… word ‘s nachts wakker van de pijn maar zet niet door. Het zegt niets maar ik heb er wel al ontsluiting door.

5 maanden geleden

Ik ben 38 + 2 en ik voel echt letterlijk nog niets… 🫠 ‘t mag gaan komen hoor!

5 maanden geleden

Reactie op SparklesandSmiles

Ik ben 38 + 2 en ik voel echt letterlijk nog niets… 🫠 ‘t mag gaan komen ho ...
Haha vreselijk!!! Veel succes, hopelijk schiet het in gang 😍

5 maanden geleden

Ik ben 40+1 dag en voel letterlijk niks 😩 vandaag aan de monitor ook niks 🫠 frustrerend

5 maanden geleden

Reactie op Manon8300

Ik ben 40+1 dag en voel letterlijk niks 😩 vandaag aan de monitor ook niks ...
En willen ze je niet strippen? Of heb je dat niet gevraagd? Veel succes op het wachtbankje. Ik neem mee plaats! ☺️

5 maanden geleden

Reactie op SparklesandSmiles

En willen ze je niet strippen? Of heb je dat niet gevraagd? Veel succes op ...
Hebben ze woensdag gedaan maar heeft niks uitgehaald. Alles zat nog “pottoe”