7 Reacties

6 maanden geleden

Kersepitkussen? Warm waterkruik? Zijn dingen die mij goed helpen

6 maanden geleden

Best eens bellen naar ziekenhuis voor aan de monitor te liggen. Ik ben 34+ 3 weken . Had dit vorige week donderdag en bleek dat mijn weeën waren begonnen. Ik heb ondertussen een kuur gehad om de weeën te laten remmen.

6 maanden geleden

Reactie op elke120521

Best eens bellen naar ziekenhuis voor aan de monitor te liggen. Ik ben 34+ ...
Oei echt? Ik ben nu wel 34,5 en na 34weken geven ze volgens mij geen remmers meer? Ging de pijn dan ook wel weg bij jou bv. Na een warme douche? Bij mij gaat de pijn wel weg, maar het komt ook meermaals per dag weer terug?

6 maanden geleden

Bij mij zijn dit ook voorweeën en indalingsweeën. Ik word er nu ook soms wakker van. Maar voor de zekerheid zou ik wel eens bellen!

6 maanden geleden

Reactie op Justine Dec2

Oei echt? Ik ben nu wel 34,5 en na 34weken geven ze volgens mij geen remmer ...
Ik was net 2 dagen voor 34 weken dan hebben ze toch maar beslist om me remmers te geven . Ik blijf wel weeën hebben overdag . Zolang het nie regelmatig is zoals donderdag (om de 4 min) hoef ik niet terug te gaan . Dit kan ook in periodes van een uur of 2 duren en da terug een tijdje niks meer. Ik neem een douche gaat weg maat niet helemaal. Nu ik meer dan 34 weken ben gaan ze deze niet meer tegenhouden. Als onze kleine man wilt komt dan zal hij komen .

6 maanden geleden

Ik ben 35 weken +3 en heb er ook last van.. gistere bleef mijn buik hard en nu is het met komen en gaan om de zoveel minuten.. weet ook niet goed wat te doen nu eerlijk gezegd.. kersenpitje of douche helpt niet echt, en men onderrug begint nu ook pijn te doen, zal dit gewoon over gaan?

6 maanden geleden

Reactie op bella1998

Ik ben 35 weken +3 en heb er ook last van.. gistere bleef mijn buik hard en ...
Ai, hoe gaat het nu met jou? Ik zou misschien toch even langsgaan op verlos of bellen als de pijn niet weggaat met pijnstilling of warmte… beter zeker zijn van je stuk 🙈