17 Reacties
6 maanden geleden
Hier hetzelfde, al 5 dagen aan een stuk 😅 ik had er ook een topic over geschreven, en ik heb donderdag even met de materniteit gecheckt en blijken indalingsweeen te zijn. Ik ben 36+6w en ik voel de druk goed daar beneden 😂🤪 vrijdag had ik een laatste echo en ze kon het gezichtje self niet leer zien zo laag dat ze zit dus ii denk niet dat we de 40w gaan halen
6 maanden geleden
Reactie op laurence85
Hier hetzelfde, al 5 dagen aan een stuk 😅 ik had er ook een topic over ges ...
Ahja en constant harde buikenaar is normaal naart schijnt
6 maanden geleden
Reactie op laurence85
Mijn baby’tje was al ingedaald op 31 weken.. is vorige week nog eens bevestigd bij gynecoloog. Toch gewoon voorweeen dan? Ik stond op het punt te bellen naar verlosafdeling 😅
6 maanden geleden
Mijn baby is ook al ingedaald sinds 32 weken, maar ervaar het nu toch ook nog soms. De druk door dat ie zo laag zit kan wel wat prikkelen zei mijn gynae, zolang het niet te timen is, komt het hoogstwaarschijnlijk daarvan. Nu als je dit nog eens ervaart kan je je materniteit bellen en het even laten nakijken hé, ze kunnen dan uitsluiten wat het net is 😌😘
6 maanden geleden
Oh herkenbaar. Ik ook hele nacht door harde buiken. Die ik dan telkens wat weg probeer te puffen en soms steekjes/krampen rond navel en onderbuik. Vandaag 36 weken.
6 maanden geleden
Hier ook 2 nachten al gehad … harde buik en dan start onderaan de rugpijn en nadien over gehele rug maar trekt ook snel weer weg
6 maanden geleden
Ja al verschillende nachten menstruatiekrampen gehad in buik en benen in de afgelopen twee weken. Baarmoederhals is ondertussen verweekt en heb 1 cm ontsluiting. Dus het doet wel iets maar is nog niet het echte werk. (37w4 nu)
6 maanden geleden
Reactie op laurence85
Volgend mijn gynaecoloog zegt dat niets over wanneer de baby komt. Ik heb al ontsluiting en ook dat zegt blijkbaar niets. 😢
6 maanden geleden
Reactie op Amaryllisbloem88
Volgend mijn gynaecoloog zegt dat niets over wanneer de baby komt. Ik heb a ...
Nee blijkbaar niet, maar dat is het gevoel dat ik op dit moment heb 😅😂
6 maanden geleden
Reactie op laurence85
Nee blijkbaar niet, maar dat is het gevoel dat ik op dit moment heb 😅😂
Ja hier ook!! Of het is misschien vooral hoop maar ik hoop toch komende week 🙈🙈
6 maanden geleden
Reactie op charlzie
Hebben jullie dat dan ook wisselend in de buik en dan eens in de onderrug e ...
Ja, ik had dit ook gisteren. Twee hevige krampen gehad, een warme douche deed deugd maar ook daarna terug krampen, vooral in de rug. Ze hebben 2cm ontsluiting vastgesteld en moest een nachtje blijven ter observatie, nu terug thuis en nog steeds hetzelfde, maar de ontsluiting gaat niet verder 😵💫 nu 35+3
6 maanden geleden
Reactie op Britt Baeten
Ja, ik had dit ook gisteren. Twee hevige krampen gehad, een warme douche de ...
Ben je naar de gynae geweest omwille van de rug krampen? Of hebben ze toevallig tijdens een consultatie vastgesteld dat je al ontsluiting hebt? Ik heb sinds vandaag pijnscheuten in de onderrug en weet niet goed of ik dat moet laten begaan of best de gynae contacteer 🙃 zo moeilijk om alles in te schatten bij een eerste!
6 maanden geleden
Reactie op vdlellen
Ben je naar de gynae geweest omwille van de rug krampen? Of hebben ze toeva ...
Ik heb gebeld naar verloskunde omdat ik ook wel enorm aan het zweten was, daar zagen ze 2cm ontsluiting en om de 5min weeën op de monitor. Vandaag was ik terug thuis, maar daarnet om 17u nog eens op controle gegaan en ondertussen 3cm ontsluiting. Ik voel nu lichte krampen, maar ik kan wel goed pijn verdragen. Als het enkel pijnscheuten zijn in je onderrug zou ik nog wat wachten, heb dit al weken… maar nu voelde het wel echt anders :) maar eens teveel langsgaan kan nooit kwaad!