12 Reacties
8 maanden geleden
Ik heb ook een voorliggende placenta en nooit bij nagedacht.. tot nu 🤔 ik en mijn vriend ook voelen mijn hartslag op mijn buik maar merk wel een verschil met een schopje. Voelen nog een zacht maar voel dan duidelijk wel een verschil. Ook heeft mijn vriend tot nu toe het nog maar 2 keer gezien (een mini schopje wat ook weer duidelijk verschilt van mijn hartslag) en ik ben vrijdag al 24 weken
8 maanden geleden
Reactie op Valeriee94
Ik heb ook een voorliggende placenta en nooit bij nagedacht.. tot nu 🤔 ik ...
Ja als mensen aan mijn buik voelen, dan kijken ze heel verbaasd op en zeggen ze mij ‘voel ik nu uw hartslag?’. Ik vond vooral de reactie van mijn vroedvrouw wat vreemd, dus dacht echt dat ik een ‘specialeke’ was. Maar blij te horen dat anderen dit ook voelen. Mijn vriend voelt ze nu wel erg vaak, maar ben wel 28 weken. Ervoor was het ook niet super veel en als hij zijn hard erop legde dan stopte ze. Ik kan mij al niet meer herinneren wanneer hij het voor het eerst zag 😂🙈
8 maanden geleden
Ah, is dit niet normaal? Ik zie en voel ook al heel lang mijn hartslag in mijn buik, en de placenta ligt achteraan. Ik ging er vanuit dat dat dan maar normaal was 😅 toen de vroedvrouw nog eens naar het hartje van baby luisterde, moest ze een beetje zoeken om geen overlap te hebben met mijn hartslag, want we hoorden de beide hartslagen. Maar ze heeft niet gezegd dat dat raar of speciaal of weinig voorkomend is, dus had er niets van gemaakt. Ben er nogal gerust in...
8 maanden geleden
Reactie op ellie-v
Ah, is dit niet normaal? Ik zie en voel ook al heel lang mijn hartslag in m ...
Mijn vroedvrouw reageerde vooral vreemd, vond ik omdat ze die vraag nog nooit gekregen had. Ik zie mijn buik van mijn eigen hartslag op en neer gaan en voel die ook best erg fel daarmee. Maar aangezien er nog meer mama’s dit voelen, denk ik dat dit dus helemaal normaal is haha. En ben ik blij dat ik zeker niet de enige ben! ☺️