6 Reacties

één maand geleden

Uit de borst drinken kost meer moeite dan uit een flesje drinken, misschien zie je daardoor een verschil daar tussen ? Mijn dochter is 15 weken en krijgt sowieso voor het slapen gaan en na het opstaan drinken. 's morgens is het borst en voor het slapen 's avonds geef ik afgekolft in een flesje. Ze drinkt ook nooit lang uit de borst dus kunnen ook wel zoveel voedingen zijn, ik tel ze eerlijk gezegd niet. Als ze honger heeft, geef ik gewoon 😅 sommige dagen is dat meer, sommige dagen is dat minder. Ze laat het duidelijk horen als ze honger heeft hahaha

één maand geleden

Hier eet 6x per 24u gemiddeld. Voor het slapen gaan drinkt ze 110-160ml afgekolfde melk. Aan de borst drinkt ze 5’-30’.

één maand geleden

LLL heeft een mooie afbeelding van hoe voeden op verzoek werkt. Dat helpt misschien om te begrijpen waarom je kindje soms zovaak drinkt. 10 voedingen op een dag zijn oke hoor. Zolang jij hier geen problemen mee hebt, moet dit niet verminderen. Het aantal ml dat je kindje drinkt is ook heel normaal. Vergelijk je het niet te hard met kindjes die flesvoeding krijgen?

één maand geleden

.

één maand geleden

Reactie op Sikka

LLL heeft een mooie afbeelding van hoe voeden op verzoek werkt. Dat helpt m ...
Ik heb vooral bang dat eens ze naar de creche gaat ze hier niet mee bezig kunnen zijn zoals ik momenteel doe.. ik ben nu nog thuis tot midden november Als het niet erg is dat ze in kleinere stukjes drinkt is dat voor mij goed Maar in een kdv zijn ze daar niet altijd even blij om..

één maand geleden

Reactie op Steffi123

Uit de borst drinken kost meer moeite dan uit een flesje drinken, misschien ...
Ben dan gelukkig niet alleen😅