6 Reacties

7 maanden geleden

Ik denk dat je dat voor jezelf het beste uitmaakt. Ik zelf ben daar heel relaxed in, Ben vandaag 30+2 en er staat bij mij. Nog niets klaar. Wij moeten nog aan alles beginnen. Mijn vluchtkoffer telkens een week op voorhand gemaakt (baby nr4)

7 maanden geleden

Ben nu 28w+4, daar denk ik nog even niet aan. We hebben nog niet eens kleren, een bed, meubels, etc 😅 Die vluchtkoffer kan nog wel wat wachten. Volgens de tijdlijn van mijn vroedvrouwenpraktijk maak je die met 36 weken, 24baby zegt vanaf 37 weken. Uiteindelijk moet jij zelf kiezen natuurlijk wanneer je dat doet 😊

7 maanden geleden

Haar koffertje ligt al klaar enkel nog het mijn, die ga in de loop van volgende maand stilletjes al klaarmaken. Ik ben er vroeg bij deze keer omdat ik bij mijn zoontje helemaal niet voorbereid was 🙈 zodanig dat ik alles in de rapte heb moeten doen tussen de weeën in … liever dus nu te vroeg dan te laat ☺️

7 maanden geleden

Ik ben 31 + 5w en het valiesje van de baby is klaar, maar gewoon omdat ik ongeduldig ben en alle kleertjes al lang in de kast lagen 😅Mijn eigen koffer is nog niet gemaakt.

7 maanden geleden

Bij de eerste een paar dagen voor de geplande keizersnede mijn vluchtkoffer gemaakt. Misschien was ik er ook wel wat te gerust in. 🙈 Denk dat ik het nu wel rond de 36/37w klaarzet.

7 maanden geleden

Vanaf derde trimester is het te verantwoorden. Een vriendin was 6 weken te vroeg bevallen, compleet onverwacht. Dus deze keer zet ik ze sowieso goed op tijd: rond de 32 weken. Tis op zich een kleine moeite. 🍀